Morten Ellingsen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Da har jeg overtatt stafettpinnen fra karost og sagt ja til temadagen 20. November. Tema for dagen blir "små øyeblikk". Så da er det bare å sette fantasien i sving. Lykke til alle sammen. Mvh Morten Ellingsen 1 Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Lagt inn :-) Takk, takk Terje. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Lagt inn :-) Takk, takk Terje. Bliver spændende Morten - mange gange er det de små øjeblikke, der er de største 1 Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Lagt inn :-) Takk, takk Terje. Bliver spændende Morten - mange gange er det de små øjeblikke, der er de største Så riktig, så riktig Steen. Jeg minner om temadagen i morgen og håper på mange kreative innslag. Lykke til med "små øyeblikk" alle sammen. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Jeg kommer ikke til å dele ut noen karakterer i dag og ber om forståelse for det, da jeg mener det kommer i annen rekke. Dere andre får stå for det. Morten. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Da var nok en temadag over og jeg vil takke alle sammen for fine kreative tolkninger, bilder og ord. Så går stafettpinnen videre til en av dere snart... Ha en god natt. Mvh Morten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg