Multiverktøy Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 jeg var litt vel voldelig med min MX518 hær om dagen så for lit siden da keg skulle spille oppdaget jeg at det ikke gikk ann og holde inn LMB, trykke gikk fint men ikke holde inne. når jeg holder inne virker det ikke som om den reagerer ordentlig. det som jeg er mest forundret over er at den funker helt fint andre steder en spill(holde inne og). -har reinstallert drivere, noen som vet hva som kan være problemet ? Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 MX518 musa mi gikk i bakken for noen måneder siden og var helt surrete leeenge, men av en eller annen grunn funkern som en gud nå. Eneste problemet jeg har nå er at den plutselig slutter å virke så jeg må replugge USB-en. Hvis du var voldsom med den kan det henne du har svekket noen loddinger osv. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 var nokk lit i voldsomste lages, slo den så hardt i musemassa at det ble hull tvers igjennom matta som har plastlag på toppen :/ men tror jeg kjøper meg en g400(nu modell av MX518) så kan brodern ta over denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå