Patrick123 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg er kommet ganske nøyaktig halvveis i spillet nå og er midt i min første sak som etterforsker i "vice-enheten", altså "Black Caesar". Mitt inntrykk etter å ha holdt en del på med spillet er at det er akkurat det jeg forventet. Mange vil nok være skuffet siden de kanskje så for seg GTA bare som politi, men det blir feil. Dersom du legger fra deg den tankegangen så vil du oppdage at dette er et veldig bra spill. Historien er spennende og avhørene er fantastiske! Muligens mitt største minus er egentlig at det blir litt repeterende etter en stund. Har kommet til det punktet hvor nesten alle enten løper eller kjører fra meg. Det ender opp med at du må gjøre hele jobben, partneren din gjør egentlig ingenting. Det hadde vært fint om de kunne mikse det litt opp, la deg skyte ut dekkene, osv. Nå er det mulig at dette skjer senere, er bare på ca. 50%. Pluss: - Fengende historie - Flott by - Avhørene er (nesten) perfekte - Spillet ser fantastisk ut Minus: - Ubrukelige partnere som aldri gjør noe - Litt repeterende etter en stund - Føler at du kan få alt feil under avhørene, men likevel ta kjeltringen uansett - Noen ganger under avhørene så ser du at de nesten driter på seg av skrekk, selv om de (tydeligvis) snakker sant - Alt sammen virker veldig låst, det er bare en vei til målet. Alt i alt ville jeg gitt det terningkast 5, spillet er veldig bra og det eneste som gjenstår for å gi det toppkarakter er å rette på et par små "skjønnhetsfeil". Er det noen der som er riv ruskende uenig med meg? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Denne tråden hører vel hjemme her? Kjøringen i spillet er helt på tryne, og det ødela mye. Ville gitt det terningkast 2 eller 3. Endret 8. november 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Hva var det som var så dårlig? Og hvordan i alle dager kan du mene kjøringen var så dårlig at den egenhendig tok spillet ned til terningkast 2? Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Bra spill som korupta game saven min på disk 3 gidda aldri å starte på nytt Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hva var det som var så dårlig? Og hvordan i alle dager kan du mene kjøringen var så dårlig at den egenhendig tok spillet ned til terningkast 2? Jeg har spilt plenty av bilspill, og kjøringen i Noire er forferdelig. Hvis du har feks prøvd ut GTA IV så er kjøringen der mye bedre enn i Noire, synes jeg hvertfall. Så i min mening trekker det spillet ned såpass mye at jeg heller velger å bli automatisk kjørt til stedet jeg skal, noe i seg selv er en tåpelig løsning. Man kan jo også si at det er slik 70-80 talls biler skal oppføre seg, men siden jeg har spilt Mafia så holder ikke det. Jeg har spilt fram til jeg skulle begynner i brann(arson) avdelingen og mer orket jeg ikke. Greit, jeg kan gå opp til terningkast 3 men ikke høyere. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Vel, nå er jo ikke dette et bilspill. 70-80 tallet? Tror du har misforstått litt, L.A. Noire foregår vel rundt 1947? Jeg ser ærlig talt ikke hva som er så galt med kjøringen. Greit nok, den er langt fra perfekt, men jeg synes bilene oppfører seg relativt bra, du merker stor forskjell på modellene og i motsetning til GTA har ikke fjæringen gått amok. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Greit, Noire er ikke akkurat et spill rettet imot bilkjøring, men jeg hadde alikavel likt at hvordan bilene hånteres hadde vært litt bedre. 70-80 tallet tok jeg bare ut av løse lufta, husket ikke hvilket århundre Noire var tatt ifra. Men om jeg skal si noe positivt, så må vel det være på alle de forskjellige ansiktsutrykkene, og etterforskningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå