toazty Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 hvorfor skriver damene i dag at dem skal til "storby" i "antall mnd." noen som kan hjelpe en forveten liten gutt? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Har også ei på facebooken min som posta at hun skal til Mexico i 21 måneder. Er det noe lureri på gang ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ikke fortell noen menn! hva status betyr! Kopier og send denne meldingen til alle dine venninner, la oss se om vi kan gjøre det igjen, la dem lure, la oss se om vi kommer på nyhetene igjen! Skriv: "Jeg skal bo i (se sted nedenfor) i (dato) måneder!" For eksemper hvis bursdagen din var 14. februar, da blir det; "Jeg skal bo i London i 14 måneder!! " Januar - Mexico Februar - London Mars - Miami April - Den dominikanske republikk Mai - Frankrike Juni - St. Petersburg Juli - Østerrike August - Tyskland September - New York Oktober - Amsterdam November - Las Vegas Desember - Colombia Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 takk skal du ha Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Kvinnfolka på FB er ganske aktive med slike mindfucks mot oss mannfolka merker jeg , flere ganger siste par årene det har kommet slike irriterende massepostinger Endret 8. november 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg postaDet får holde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå