Sushda Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det har seg sånn at det er noen som har skrevet noe om noen jeg kjenner også holder jeg på å dø av nysgjerrighet! Google Translate vil ikke hjelpe så... Noen som kan fortelle meg hva dette betyr : "La meuf tte en noir a cote du gars &celle vec les talons jles deglingue mddr" ? Takk! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Skal det være fransk? Sikker på at du gjengir tekstem riktig. Ikke rart Google translate har problemer. Lenke til kommentar
Sushda Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Ja, helt sikker. Men det er tenåringer så regner med de skriver mye forkortelser og slikt... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Første forsøk med google translate: The black chick has all the guys that score vector heels jles falling apart MDDR Ettet et par endringer så snudde alt seg: The chick in black has any rating of the guys falling apart with the heels jles MDDR Jeg tror jeg er inne på noe, det her var litt gøy edit: déglingué = falleferdig Endret 9. november 2011 av Demantios Lenke til kommentar
joke4joker Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hei, jeg er franskmann, det er det SMS språk (like "lol" eller "XD" eller "U2" in english) Denne riktig setningen er: "La femme tout en noir à côté du gars et celle avec les talons je les "déglingue" LOL" "Déglingue" betyr i engelsk "I will fuck her" eller "I will kill her". Men i denne setningen, det betyr "fuck". I engelsk, denne setningen er "The woman in black near this guys and the woman with heel, I fuck them" eller noe som det. I norsk:"Kvinnen i svart nær gutta og denne kvinnen med hælen, "fuck" jeg dem" (google translation) Jeg håper at det hjulpet deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå