MotoG Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Sommerminner Beskrivelse: Rawformat redigert i Photomatix. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 De nedre delene av bildet er flott og detaljert.. Skyene blir unaturlige... Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Kanskje dratt noe hardt i spakene her i forhold til det som er nødvendig? Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hmm. Liker også godt den nedre delen av bilde (god komp). Noe skeptisk denne gangen til de voldsomme skyene som denne behandlingen ofte gir. Lenke til kommentar
Lakesis Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hmm, som vanlig er det den gamle og trauste fotoånden som lever...litt trangsynhet, litt janteloven og kanskje litt sjalusi? Er det nytt, så er det skremmende!! Heldigvis en utdøende rase...? Det er lov og håpe! Synes bildet som helhet er meget bra, og skyene er for meg prikken over i'en! Eneste jeg vil pirke litt på, er at trærne bak til venstre kunne hatt mer kontrast og/eller vært mørkere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg