Jostein1982 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Har en stund vurdert å kjøpe Huawei Titan u8800, men i dag leste jeg på nettet om at Vision 8850 nå lanseres i butikkene. Orienterte meg litt om den, og ut ifra det jeg leste om spesifikasjonene så virker det som en god oppgradering fra forgjengeren. Men jeg er fremdeles usikker på om jeg bør kjøpe den, da det ikke foreligger noen skikkelig tester/anmeldelser ute (tenkte på Amobil). Noen som kan anbefale den jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Sitter med en U8800 selv. Kjører MIUI ROM, da stock ROM fra Huawei var ubrukelig. Bl.a. medførte dårlig firmware at WIFI konstant falt ut, samt stadige reboots og at samtaler ble droppet. Nå er det selvsagt ikke garantert at 8850 vil ha slike problemer, men Huawei er ikke veldig flinke på å rette problemer og oppdatere telefonene sine, bl.a. skulle offisiell 2,3 vært allerede vært ute til U8800 nå. Slik er situasjonen desverre ikke, uten at Huawei vil gi noen dato for når den faktisk kommer. Var jeg deg ville jeg heller kjøpt en Galax Nexus. Denne får du nå (riktignok med SLCD og ikke SAMOLED-skjerm) til ca kr 2500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå