Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan bruke Airlink 29150 som aksespunkt til Thomsen ST780?

Anbefalte innlegg

Jeg finner ikke IP-addressa til Airlinken som jeg vil bruke som aksesspunkt, og jeg har ingen aning om hvordan jeg skal gjøre det selvom jeg hadde hatt IP-addressa. Jeg har prøvd IP-addressen under routeren, men den fungerte ikke. Jeg har også prøvd å koble routeren opp til pcen for å finne IP-addressen i cmd, men default gateway var blank, når jeg prøvde feilsøking i Windows fikk jeg dette: "Local Area connection" doesn't have a valid IP configuration. Jeg har brukernavnet og passordet på begge routerne, men vet som sagt ikke hvordan jeg skal få brukt den ene routeren som aksesspunkt.

Takk på forhånd.

Endret av manidress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den skal jeg prøve når jeg finner ut hva IP adressa til ruteren jeg skal bruke som aksesspunkt er. Noen ider hvordan jeg finner den? Har som sagt prøvd å finne den ved hjelp av CMD og den fant ikke default gateway. Har også prøvd IPen under selve ruteren.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg tror Airlinken er satt om som et aksesspunkt og ikke en router så jeg kommer ikke inn på routererens innstillinger... noen idèer på hvordan jeg skal få kommet meg inn der når det ikke hjelper å skrive inn IP-adressa i web browseren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...