clubzoda Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 kanskje litt feil formulert der ja Lenke til kommentar
Josten Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Stikksag er veldig greit, kutter fort og man kan lage buer med den. ......og stikksag går rett og slett for sakte.. Motsetninger? Mente du baufil går for sakte? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Stikksag er veldig greit, kutter fort og man kan lage buer med den. ......og stikksag går rett og slett for sakte.. Motsetninger? Mente du baufil går for sakte? Oisann.. en liten skriveleif. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 skal du ha den oppå, under eller ved siden av kabbiset ditt. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 skal du ha den oppå, under eller ved siden av kabbiset ditt. hvis det er meg du spør, så skal jeg ha boksen jeg skal bygge bak maskinen. der alle ledningene er. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 S Ø K ! det er mange poster med samme innhold her... m a n g e. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 S Ø K ! det er mange poster med samme innhold her... m a n g e. Hvis du ikke har noe bedre å si, så la vær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå