Gå til innhold

The Walking Dead - Tegneserien - Generell diskusjon m/ spoiler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg prøver å få med meg bladene så fort de kommer ut. Har vært på ferie, så har ikke fått lest #100 før nå.

Minner på at jeg prøver å holde førsteposten så oppdatert som mulig, og hvis jeg glemmer noe, er dere velkommen til å utfylle den. Hvis det er av interesse kan jeg legge inn alle publiseringsdatoene for bladene som er annonsert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg leser hovedsakelig hc bøkene, men har også noen issues liggende. Har bestilt issue #100 + variants. Er jo veldig fan av serien, så jeg måtte bare bestille.. :-)

Tenkte også jeg skulle laste ned walking dead episode 1 på iPad. Det får mye skryt ser jeg.

Lenke til kommentar

Som tidligere nevnt i tråden leser jeg kun HC bøkene. Når jeg setter meg ned og leser så liker jeg å ha en lengre historie, og der kommer enkelt numre til kort (uavhengig av serie). Syntes det er mye bedre å sette meg ned å kose meg med en bok i 1-3 timer, enn de 10-20 minuttene ett enkelt nummer tar. Og så tar hard- og softcover seg bedre ut i bokhylla :)

HC bok 8 blir lansert 2 oktober (i følge wikipedia).

Lenke til kommentar

Som tidligere nevnt i tråden leser jeg kun HC bøkene. Når jeg setter meg ned og leser så liker jeg å ha en lengre historie, og der kommer enkelt numre til kort (uavhengig av serie). Syntes det er mye bedre å sette meg ned å kose meg med en bok i 1-3 timer, enn de 10-20 minuttene ett enkelt nummer tar. Og så tar hard- og softcover seg bedre ut i bokhylla :)

HC bok 8 blir lansert 2 oktober (i følge wikipedia).

Da er vi jo ganske like da.. Begge fan av walking dead, leser HC bøkene. Og begge er også fan av TSW, mener jeg har sett deg i den tråden også :) festlig.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kompendium 2 er i salg fra 16. oktober. Har lest alle issues på PCen, så skal være godt å lese dem igjen sammenhengende. Tenker jeg bestiller det etter det blir sluppet ut. Er nå satt til £46 hos Play.com og £30 hos Amazon. Er fristet til å bestille fra Amazon nå med en gang, men lurer på om det vil komme reduseringer etterhvert.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kompendium 2 har kommet til norske butikker, så ikke stress med Amazon eller Play. Både CDON og Platekompaniet har den til kjøp. Billigste fant jeg på adlibris.com men vet ikke hvor seriøse de er.

Bestiller nok fra CDON om få strakser.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Mye av problemet med denne tråden er at folk ligger på helt forskjellig steder i tegneserien. Jeg kunne gjerne tenke meg å diskutere serien, men jeg har ikke lyst til å spoile for andre heller. Og spessielt I en tegneserie som dette er det fort gjort å spoile hvem som dør og lignende.

Lenke til kommentar

Jepp, og folk fokuserer også helst på TV-serien for øyeblikket. Når sesong 3 er over, vil nok noen fortsette med tegneserien.

Jeg holder på å lese gjennom kompendium 2 og det er jo tjukk blekke, blir ikke ferdig med det første. Litt vanskelig også å følge med på historien, det er mye som skjer veldig fort, nye karakterer, nye steder, nye strid. Tar litt tid å fordøye det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...