Utah Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Digg da! Jeg bestilte en bok på haugenbok.no en gang, og det sto ''Sendes nå''. Den bestilte jeg i november, og den kom aldri Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Du har enda ikke fått den? Men uansett, nå er jeg i alle fall en stolt eier av The Walking Dead Compendium 1! Får nok ikke tid til å begynne å lese før helga, pga eksamen 1 Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Kan man få kjøpt bladene i Norge? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Ja. Du har Aliblabla på Bekkestua i Bærum. Og jeg regner med at Tronsmo (Oslo, ved siden av nasjonal galleriet) og Outland (flere byer, sjekk nettsiden deres) har eller kan skaffe disse. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Er det noen andre som leser tegneserien etter amerikansk utgivelse? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Er det noen annen utgivelse enn den amerikanske? Eller tenker du på enkelt nummer i stedet for de samlede utgavene? Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg tenker på enkeltnummerene som kommer ut hver måned ja. Så det jeg lurte på var om det er mange som allerede har lest Issue #100 og nå venter på #101. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg prøver å få med meg bladene så fort de kommer ut. Har vært på ferie, så har ikke fått lest #100 før nå. Minner på at jeg prøver å holde førsteposten så oppdatert som mulig, og hvis jeg glemmer noe, er dere velkommen til å utfylle den. Hvis det er av interesse kan jeg legge inn alle publiseringsdatoene for bladene som er annonsert. 1 Lenke til kommentar
whaley Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg leser hovedsakelig hc bøkene, men har også noen issues liggende. Har bestilt issue #100 + variants. Er jo veldig fan av serien, så jeg måtte bare bestille.. :-) Tenkte også jeg skulle laste ned walking dead episode 1 på iPad. Det får mye skryt ser jeg. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Som tidligere nevnt i tråden leser jeg kun HC bøkene. Når jeg setter meg ned og leser så liker jeg å ha en lengre historie, og der kommer enkelt numre til kort (uavhengig av serie). Syntes det er mye bedre å sette meg ned å kose meg med en bok i 1-3 timer, enn de 10-20 minuttene ett enkelt nummer tar. Og så tar hard- og softcover seg bedre ut i bokhylla HC bok 8 blir lansert 2 oktober (i følge wikipedia). Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg gleder meg til kompendium 2 kommer ut. Kunne forsåvidt printet ut bladene og laget egen perm, men har jo allerede K1 og bedre med skikkelig samlede verk. 1 Lenke til kommentar
whaley Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Som tidligere nevnt i tråden leser jeg kun HC bøkene. Når jeg setter meg ned og leser så liker jeg å ha en lengre historie, og der kommer enkelt numre til kort (uavhengig av serie). Syntes det er mye bedre å sette meg ned å kose meg med en bok i 1-3 timer, enn de 10-20 minuttene ett enkelt nummer tar. Og så tar hard- og softcover seg bedre ut i bokhylla HC bok 8 blir lansert 2 oktober (i følge wikipedia). Da er vi jo ganske like da.. Begge fan av walking dead, leser HC bøkene. Og begge er også fan av TSW, mener jeg har sett deg i den tråden også festlig. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Da er HC bok 8 i hus, så er det bare å finne noen ledige timer og "forsvinne fra verden". Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Kompendium 2 er i salg fra 16. oktober. Har lest alle issues på PCen, så skal være godt å lese dem igjen sammenhengende. Tenker jeg bestiller det etter det blir sluppet ut. Er nå satt til £46 hos Play.com og £30 hos Amazon. Er fristet til å bestille fra Amazon nå med en gang, men lurer på om det vil komme reduseringer etterhvert. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Kompendium 2 har kommet til norske butikker, så ikke stress med Amazon eller Play. Både CDON og Platekompaniet har den til kjøp. Billigste fant jeg på adlibris.com men vet ikke hvor seriøse de er. Bestiller nok fra CDON om få strakser. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Gav litt opp å laste dem ned hver gang de kom... 329kr + frakt er ikke så ille... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Tror jeg har dem som filer fortsatt, men selvsagt må jeg ha dem i bokform også. Jeg slapp frakten til og med. Hadde visst et uutnyttet tilbud som jeg ikke visste om. CDON har gode kampanjer for de som handler mye. 1 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Koman, denne tråden må faen ikke dø ut! Diskuter litt! Fortell hvem som er favoritten i serien og hvorfor! Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Mye av problemet med denne tråden er at folk ligger på helt forskjellig steder i tegneserien. Jeg kunne gjerne tenke meg å diskutere serien, men jeg har ikke lyst til å spoile for andre heller. Og spessielt I en tegneserie som dette er det fort gjort å spoile hvem som dør og lignende. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Jepp, og folk fokuserer også helst på TV-serien for øyeblikket. Når sesong 3 er over, vil nok noen fortsette med tegneserien. Jeg holder på å lese gjennom kompendium 2 og det er jo tjukk blekke, blir ikke ferdig med det første. Litt vanskelig også å følge med på historien, det er mye som skjer veldig fort, nye karakterer, nye steder, nye strid. Tar litt tid å fordøye det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå