Hotel Papa Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Det er motatt. Får vel heller kjøpe kompendium #2 når det kommer, også "alternative metoder" i mellomtida Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Du fortsetter med bladene selvsagt, som kan fås tak i på alternative måter. Jeg fikk dem over på iPaden min og kost meg med 2-3 nummer om morgenen før jobb. Kindle kan være en smart måte å lese dem på. Husk at kompendiumet bare er til #48, og det er #90 som er kommet ut. Jeg er jo ferdig med alt som er kommet ut allerede, så nå blir det først venting et par ukers tid, og så en hel måned. Gøy. :/ Har du en god løsning til hvordan man får organisert disse bladene på padden? De ligger i mapper fra før, men blir bare kaos når de legges til. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Hvilket program bruker du da? Du bør bruke en eBook reader og så sortere etter tittel bare. Jeg bruker Kindle (gratis app), overførte filene fra laptopen via iTunes og da er alle bladene på ett sted. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Skal bli morsomt å se om Andrea og Dale hooker opp snart i tvserien Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Skal bli morsomt å se om Andrea og Dale hooker opp snart i tvserien Har mine tvil på om det skjer egentlig, virker som karaktergalleriet er helt annerledes og oppfører seg annerledes i tv-serien i forhold til tegneserien, dessverre. Har forresten kommet meg inn i bok nummer 5 nå, spennende å se hva som skjer med folka i den byen. Og de kampene på arenaen er jo bare sykt. Mye brutale bilder i denne delen av tegneserien, har ikke lest så mye lenger enn at de har blitt fanget.. Endret 15. november 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Dale fikk jo et lite smil fra Andrea under siste episode, så hvem vet. Det hadde vært litt morsomt da. Men jo, jeg er enig i at det er stor forskjell på karakterene. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Blir jo også like spennende å se om de tørr å gå like langt som tegneserien når dørene til låven åpnes og om Hershel er like sta og vrang på at det kun er sykdom og at de vil bli bedre igjen.. Forøvrig er Wikipedia sin oversikt over alle utgivelsene ganske fin å forholde seg til. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Enig, legger den i førstepost. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hvem i huleste er han de møter i #58, Morgan? Er det han rick møter helt i starten? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Han møter på Morgan igjen, ja. Og det er mannen som han såvidt er med helt i starten, ja. Om det er #58 tør jeg ikke si for sikkert, men at de møttes igjen rundt der, det er sikkert. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Han møter på Morgan igjen, ja. Og det er mannen som han såvidt er med helt i starten, ja. Om det er #58 tør jeg ikke si for sikkert, men at de møttes igjen rundt der, det er sikkert. Langt har du kommet? Bare lurte, fordi først roper han Duane... Trodde det var han som han møtte i starten. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Duane er Rick sin partner og som de møter i campen, men som det klikker for og blir truende, Carl dreper han jo, senere drar Rick tilbake for å drepe han en gang til da det ble kjent at de som blir drept eller dør naturlig blir Zombier de også. Jeg er på #38 nå, men har har kikket igjennom alt en gang fra før jeg begynte å fin lese alt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Det er Shane som er partneren til Rick. Fant ut at Duane er sønnen til Morgan Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Ja, herlighet, jeg som forvekslet de navnene i kveldens mørke, beklager det Endret 18. november 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Da er jeg ferdig med #90, likte avslutningen, føler det har ligget i kortene en stund tho. Tok meg selv i å tenke på om tv-serien noen gang kommer så langt som tegneserien, med forrige episode virker det som at de tar en litt annen turn - kanskje vi kommer til å se noe helt annet? Hva er ETA på #91? Endret 27. november 2011 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Nope, tv-serien skrives mest sannsynlig av folk som ikke har sett tegneseriecoverene engang, så de følger historiene med vrier. #91 har kommet. Skal lese den nå. #92 kommer 14. desember. Førstepost er oppdatert. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 #91 var spennende. Rick har et poeng med maten, de burde begynne å farme og jakte på dyr.. Men det er på tide at det skjer noe snart (ref: siste side) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Sånn, nå som tv-serien har tatt seg pause er det kanskje verdt å utforske tegneserien mer. Alle bladene er lest, fortsetter vel med Rise of the governor. Etter den brutale massakren i fengslet skal de bli litt annerledes å lese om ham når jeg vet hva han kommer til å bli og gjøre. Tror dere Walking-Lori er fortsatt der ute og går rundt fengslet? Selv om hun fikk blåst bort det meste av midjen, kan hun kanskje ha klart å stå opp eller krype. Hadde egentlig vært noe om Rick dro tilbake dit og satte henne til siste hvile, men de har egentlig kommet over de falne. Ser fram til #92 kommer, den skal nytes på bursdagen. Endret 29. november 2011 av Myst Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Er rise of the governor en egen serie? Det hadde vært sykt hvis han hadde funnet walking-lori og brukt hun på en eller annen måte, gjort det som han gjorde med datteren sin feks.. Veit ikke helt om Rick drar tilbake, det må ihvertfall være langt fram i tid. Litt morsomt å se at det begynner å tørne for folka, først Rick med telefonen, så Andrea med hatten Lurer på om vi ser et kupp fra Abraham snart, han virker ganske sterk. Anyway, er jeg den eneste som ikke tror at TV-Carl klarer å spille rollen sin særlig bra? Carl blir jo en ganske sentral person utover.. Syns han bare spiller så sykt dårlig! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Ja klart det, trodde du hadde god oversikt nå, du som er så entusiast, og har prøvd å holde førstepost så oppdatert som mulig. Nei, Rick er ikke sånn, men syns vi kunne fått en avslutning på henne også som hun i sesong 1. Jeg syns også at TV-Carl og Carl er to forskjellige personer foreløpig, har ikke helt fått den utviklingen enda. Og nå går de en helt annen vei en tegneserien, så tror ikke han vil få en drastisk utvikling så lenge mora er i live. Btw, hvis det mangler noe i førstepost, er det bare å si fra, så oppdaterer jeg den fortløpende. Endret 29. november 2011 av Myst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå