Gå til innhold

The Walking Dead - Tegneserien - Generell diskusjon m/ spoiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du fortsetter med bladene selvsagt, som kan fås tak i på alternative måter. Jeg fikk dem over på iPaden min og kost meg med 2-3 nummer om morgenen før jobb. Kindle kan være en smart måte å lese dem på. Husk at kompendiumet bare er til #48, og det er #90 som er kommet ut.

 

Jeg er jo ferdig med alt som er kommet ut allerede, så nå blir det først venting et par ukers tid, og så en hel måned. Gøy. :/

 

Har du en god løsning til hvordan man får organisert disse bladene på padden? :p De ligger i mapper fra før, men blir bare kaos når de legges til.

Lenke til kommentar

Skal bli morsomt å se om Andrea og Dale hooker opp snart i tvserien :p

Har mine tvil på om det skjer egentlig, virker som karaktergalleriet er helt annerledes og oppfører seg annerledes i tv-serien i forhold til tegneserien, dessverre.

 

Har forresten kommet meg inn i bok nummer 5 nå, spennende å se hva som skjer med folka i den byen. Og de kampene på arenaen er jo bare sykt. Mye brutale bilder i denne delen av tegneserien, har ikke lest så mye lenger enn at de har blitt fanget..

Endret av Aalton waits for alice
Lenke til kommentar

Duane er Rick sin partner og som de møter i campen, men som det klikker for og blir truende, Carl dreper han jo, senere drar Rick tilbake for å drepe han en gang til da det ble kjent at de som blir drept eller dør naturlig blir Zombier de også. Jeg er på #38 nå, men har har kikket igjennom alt en gang fra før jeg begynte å fin lese alt. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da er jeg ferdig med #90, likte avslutningen, føler det har ligget i kortene en stund tho. Tok meg selv i å tenke på om tv-serien noen gang kommer så langt som tegneserien, med forrige episode virker det som at de tar en litt annen turn - kanskje vi kommer til å se noe helt annet?

Hva er ETA på #91?

Endret av Hotel Papa Echo
Lenke til kommentar

Sånn, nå som tv-serien har tatt seg pause er det kanskje verdt å utforske tegneserien mer.

 

Alle bladene er lest, fortsetter vel med Rise of the governor. Etter den brutale massakren i fengslet skal de bli litt annerledes å lese om ham når jeg vet hva han kommer til å bli og gjøre.

 

Tror dere Walking-Lori er fortsatt der ute og går rundt fengslet? Selv om hun fikk blåst bort det meste av midjen, kan hun kanskje ha klart å stå opp eller krype. Hadde egentlig vært noe om Rick dro tilbake dit og satte henne til siste hvile, men de har egentlig kommet over de falne.

 

Ser fram til #92 kommer, den skal nytes på bursdagen.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Er rise of the governor en egen serie?

Det hadde vært sykt hvis han hadde funnet walking-lori og brukt hun på en eller annen måte, gjort det som han gjorde med datteren sin feks..

 

Veit ikke helt om Rick drar tilbake, det må ihvertfall være langt fram i tid.

 

Litt morsomt å se at det begynner å tørne for folka, først Rick med telefonen, så Andrea med hatten :p

 

Lurer på om vi ser et kupp fra Abraham snart, han virker ganske sterk.

 

Anyway, er jeg den eneste som ikke tror at TV-Carl klarer å spille rollen sin særlig bra? Carl blir jo en ganske sentral person utover.. Syns han bare spiller så sykt dårlig!

Lenke til kommentar

Ja klart det, trodde du hadde god oversikt nå, du som er så entusiast, og har prøvd å holde førstepost så oppdatert som mulig. :p

 

Nei, Rick er ikke sånn, men syns vi kunne fått en avslutning på henne også som hun i sesong 1.

 

Jeg syns også at TV-Carl og Carl er to forskjellige personer foreløpig, har ikke helt fått den utviklingen enda. Og nå går de en helt annen vei en tegneserien, så tror ikke han vil få en drastisk utvikling så lenge mora er i live.

 

Btw, hvis det mangler noe i førstepost, er det bare å si fra, så oppdaterer jeg den fortløpende.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...