Gå til innhold

Hjelp! Nettside, domene, forum...

Mindwheeel

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor jeg skal poste dette siden jeg er litt data idiot, men det jeg lurer på er:

Hvis jeg har et .com domene og det jeg ønsker på dette domenet er blogg + forum, hvordan gå frem?

Jeg ønsker en ganske clean layout, men muligheten til å designe egen logo øverst og kanskje legge til ting senere etter behov. For bloggen ønsker jeg å kunne ha god størrelse på bildene og muligheten til å velge mellom mange ulike typer skrift i innleggene, helst også ulike farger.

For forumet ønsker jeg noe lignende systemet her på diskusjon.no, det viktigste er at det kan legges bilder og helst også videoer rett inn i teksten. Det hadde også vært fint med en +1 knapp (dog ikke noe krav).

-Hva trengs mht. webhosting?

-Hvilke alternativer vil dere anbefale?

-Hvor mye vil alt koste og hvor mye tid og jobb kreves det å få greia oppe og gå?

Setter veldig pris på hvis noen har noen tips å komme med:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvor jeg skal poste dette siden jeg er litt data idiot, men det jeg lurer på er:

Hvis jeg har et .com domene og det jeg ønsker på dette domenet er blogg + forum, hvordan gå frem?

Jeg ønsker en ganske clean layout, men muligheten til å designe egen logo øverst og kanskje legge til ting senere etter behov. For bloggen ønsker jeg å kunne ha god størrelse på bildene og muligheten til å velge mellom mange ulike typer skrift i innleggene, helst også ulike farger.

For forumet ønsker jeg noe lignende systemet her på diskusjon.no, det viktigste er at det kan legges bilder og helst også videoer rett inn i teksten. Det hadde også vært fint med en +1 knapp (dog ikke noe krav).

-Hva trengs mht. webhosting?

-Hvilke alternativer vil dere anbefale?

-Hvor mye vil alt koste og hvor mye tid og jobb kreves det å få greia oppe og gå?

Setter veldig pris på hvis noen har noen tips å komme med:)

Virker som det prosjektet der vil være kostnadskrevende, tipper minimum 20-25.000 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...