Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Mother nature Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 så vakkert bilde,smil Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det ble et flott lys ja. Komposisjonen er også grei, men det er mulighet for alternative utsnitt her...som å kutte en vesentlig del av himmelen og gjøre bildet noe lysere, slik at områdene med tåke kommer bedre frem. Vil anbefale å legge på mørk/svart bakgrunn her. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Flotte farge, men blåfargen synes jeg ble for dominerende. Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Virkelig spesielt og nydelig lys. Ville gjerne sett de mørke delene av bildet litt lysere. Synes komposisjonen var grei, liker mye himmel jeg Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 God komposisjon, nydelig lys og fint tåkeslør. Tror et lite kutt øverst kunne gjort seg, men bilde står seg god som det gjør. Flott stemning! Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Nydelig lys og bilde liker den høge himmel herlig stemning og farger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Takk for svar!! Til dere som mener at jeg burde ha mindre himmel.. det er en bevisst komposisjon i fra min side.. Jeg mente og mener at for å få med hele fargespillet, så må hele himmelen bli med slik som den er nå.. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 flott lys du har fanget her, eneste jeg synest kunne vært bedre er de mørke områdene nederst i bildet.. de kunne vært lysnet en smule... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Vet ikke om jeg er helt enig med deg fotogigen.. Jeg mener at de mørkere områdene i bildet bidrar med kontrasten i bildet, skulle jeg fjerne eller endre på dette, vil nok bildet fremstå som «platt». Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg