Gå til innhold

Packard Bell . tm05-jo-855nc recovery

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Jeg har en pc her som jeg skal legge inn windows på.

Det som er, er at hun som har hatt den, har lagt inn ACER sin CD inne på denne pc`en, og har slettet Recovery patisjonen.

Er det noen der ute som har denne ISO filen? (jeg har KEY og alt sammens selv som står under maskinen), har prøvet å søkt litt på nettet, men finner den ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes ingen offentlige steder der du kan laste ned Windows. Det finnes likevel alternativer, i alle fall for Windows 7, som ikke innebærer at du må laste ned fra piratsteder. Søker du litt her på forumet vil du finne svar på spørsålet.

Er det Windows XP eller Vista blir det fort vanskelig å finne noe sted som ikke er piratkopier. Da må du nok heller prøve å se om noen du kjenner har en plate liggende.

Lenke til kommentar

Ingen som har tips til å løse problemet??

Du har jo ikke en gang sagt hvilken Windows versjon du trenger. (Windows XP, Windows Vista, Windows 7?) Hvordan forventer du at noen kan hjelpe deg da?

Og som jeg skrev i den første posten, det finnes ingen lovlige steder å laste ned Windows fra, og ingen her kan gi deg linker til piratsteder.

Men gjelder det Windows 7, så finnes det en "lovlig" måte å få tak i platen på, tar du deg litt tid finner du mange tråder her på forumet ang dette.

Endret av myhken
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sorry, jeg glemte helt å svare.

Du har 2 alternativer.

Entenringe PackardBell og be de sende deg en ny installasjonscd, noe de vil be deg om å betale 500,- for. Du må oppgi serienr på pc samt lisenskode til de.

http://www.packardbell.no/pb/no/NO/content/contacts

Alternativ 2 er å laste ned en Windows 7 Home Premium OEM (Må etter hva jeg vet ikke nødvendigvis være nøyaktig korrekt iso med drivere osv), installere den med koden du har, og så installere drivere fra packard bell sin hjemmeside:

Chipset

AHCI

AMT

Audio

Bluetooth

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...