kakt_us Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hei folkens. Jeg har en pc her som jeg skal legge inn windows på. Det som er, er at hun som har hatt den, har lagt inn ACER sin CD inne på denne pc`en, og har slettet Recovery patisjonen. Er det noen der ute som har denne ISO filen? (jeg har KEY og alt sammens selv som står under maskinen), har prøvet å søkt litt på nettet, men finner den ikke. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det finnes ingen offentlige steder der du kan laste ned Windows. Det finnes likevel alternativer, i alle fall for Windows 7, som ikke innebærer at du må laste ned fra piratsteder. Søker du litt her på forumet vil du finne svar på spørsålet. Er det Windows XP eller Vista blir det fort vanskelig å finne noe sted som ikke er piratkopier. Da må du nok heller prøve å se om noen du kjenner har en plate liggende. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er seriekoden inntakt? Klistremerke under pcen med windows-logo osv på. Lenke til kommentar
kakt_us Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Er seriekoden inntakt? Klistremerke under pcen med windows-logo osv på. Ja det er den, er der den, og ser fin ut. Lenke til kommentar
kakt_us Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Ingen som har tips til å løse problemet?? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Ingen som har tips til å løse problemet?? Du har jo ikke en gang sagt hvilken Windows versjon du trenger. (Windows XP, Windows Vista, Windows 7?) Hvordan forventer du at noen kan hjelpe deg da? Og som jeg skrev i den første posten, det finnes ingen lovlige steder å laste ned Windows fra, og ingen her kan gi deg linker til piratsteder. Men gjelder det Windows 7, så finnes det en "lovlig" måte å få tak i platen på, tar du deg litt tid finner du mange tråder her på forumet ang dette. Endret 10. november 2011 av myhken Lenke til kommentar
kakt_us Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Dette her er til Win7. Lenke til kommentar
kakt_us Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Beklager mas, men jeg klarer ikke å finne noe som kan hjelpe jeg altså. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Sorry, jeg glemte helt å svare. Du har 2 alternativer. Entenringe PackardBell og be de sende deg en ny installasjonscd, noe de vil be deg om å betale 500,- for. Du må oppgi serienr på pc samt lisenskode til de. http://www.packardbell.no/pb/no/NO/content/contacts Alternativ 2 er å laste ned en Windows 7 Home Premium OEM (Må etter hva jeg vet ikke nødvendigvis være nøyaktig korrekt iso med drivere osv), installere den med koden du har, og så installere drivere fra packard bell sin hjemmeside: Chipset AHCI AMT Audio Bluetooth Endret 24. november 2011 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå