Morten Ellingsen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Dypt nede på bunnen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Høy kvalitet på dette.. nydelig bruk av dof.. en klar 5 er. Lenke til kommentar
Gry Heubach Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Nydelig bilde, flotte farger og komposisjon. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Dette ble fint. Likte særlig lyset og fargetonene her. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Nydelig, med flotte, klare detaljer og vakkert lys. Her kunne en kanskje også tenke seg en oppdeling av bildet i to, enten med en midtdeler eller som to separate bilder - blikket dras litt mellom den krystallklare dråpen til venstre og den fokuserte grønne soppen (?) mot høyre side... og begge disse delene av bildet kunne i mine øyne stått godt på egne ben. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Oiisann, dette var flott! Veldig behagelig å se på, gode varme fargetoner og stilig motiv og komp:) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Fint lysspill i skogbunnen. God bruk av fokus, kunne også med fordel vært beskåret i panoramaformat, for å fjerne den lyse flekken øverst. Tar litt av blikket synes jeg. Godt håndarbeid Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Veldig bra. Ikke mye å sette fingern på. Kanskje kutte litt øverst. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Dette ble en flott komposisjon Morten, med fine fargekombinasjoner. ) Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Veldig skrapt, og en herlig dof her. Kunne kanskje kuttet litt i toppen og tatt bilde litt lengre til venstre og fått litt mer ut av de store vanndråpene. Men må jo bare bli spekulasjon om det kunne gjort dette noe bedre da det selfølgelig avhenger av flere faktorer. En 5'er i fra min side. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Veldig flott, nesten uvirkelig som fra en annen planet Lenke til kommentar
emichael Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Morten, dette syntes jeg ble veldig bra. Nydelige farger, og flott balanse i bildet! Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Flott makrobilde!, liker kompen,fint lys og dus bakgrunn fine farger. Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg