Breathe Fresh Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hei folkens, Har problemer med skjermen min (Acer AL2216W) etter reformatering. Hadde ikke noen problemer med skjermen før reformateringen, men nå har den da bestemt seg for å blant annet være veldig treg i å oppdatere bilder hvis jeg feks. flytter en mappe raskt rundt omkring på skjermen. Noe annet som skjer er dette: Stygge farger på enkelte områder som gjør ting uleselig. Har Windows 7 Ultimate 64-bit, og den er rimelig ny. Har lasted ned den nyeste AMD-driveren, men det har ikke hjulpet så mye. Har kjøpt en ny skjerm som jeg ikke har koblet til enda, for jeg er redd det skal skje noe rart med den også. Håper noen kan hjelpe meg å fikse dette før Skyrim kommer ut. Da er jeg evig takknemelig! Lenke til kommentar
Zash Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Dette er nok noe med Skjermkortdriver, eller noe annet software. Tviler på at det er skjermen som har tatt kvelden. Hva er maskinvaren i maskinen din? Og har du installert alle drivere? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Tror jeg har lasted ned alle drivere, men får ikke lastet ned Acer-driveren til skjermen, da den er utdatert tror jeg. Legger ved en tekstfil som viser mer detaljert hva jeg har. DxDiagfreshock.txt Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Du har innstalert denne? http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon_win7-64.aspx#2 Endret 8. november 2011 av taz Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Du har innstalert denne? http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon_win7-64.aspx#2 Hmm, tror jeg bare lastet ned Catalyst Control Center-pakken. Skal laste ned Video Card-driveren nå. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Driveren ligger i den pakken,du kan jo prøve en eldre driver.. http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/previous/Pages/radeonaiw_vista64.aspx Endret 8. november 2011 av taz Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Driveren ligger i den pakken,du kan jo prøve en eldre driver.. God damn! Tror du fikset det, Taz! Elsker deg! No Homo, ikke at det er noe galt med det. 1 Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Ser ut som noe ble bedre, men er fortsatt noen rare ting som skjer: Blir ekstra ille når jeg setter inn en MyBook (Ekstern Harddisk) som er litt gammel og skrøpelig. Mulig det bare er maskinen som jobber en del? Har prøvd å spille litt Orcs Must Die, og merket ikke noe rart under spillingen. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Har di innstalert driveren til HKet? Hvilket har du? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Lastet ned den video driveren som var øverst på siden av den linken du sendte. "Display Driver". Virker som det ble innstalert korrekt. Har versjon 11.10 ser jeg på Catalyst Centeret. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Mente Hovedkort (HK) driverene,kan bli krøll vist du ikke har instalert di ser du.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ingen Aero ser det ut som fra bildene. Mye løses i Windows 7 etter hw/driver endringer med å kjøre en refresh på "Windows Experience Index" Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Takker for svar. Jeg er litt utenfor mitt fagfelt her så jeg er litt usikker på hvordan jeg oppdaterer hovedkort-driveren . Har koblet til den nye skjermen min nå, og har ikke hatt noen problemer med skjermen siden. Har prøvd å oppdatere alle mulige drivere, og skal gjøre som Syar sier for å forsikre meg om at jeg får oppdatert alt jeg kan. Takk for god hjelp alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå