tomkjetil Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Finnes det "på sparket" innkvartering? Jeg tenker på herberger, hostels og pensjonater der man kan komme innom og leie rom rundt om på øya? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 det er ikke uvanlig å "stikke innom" vandrerhjem og leie seg en seng og det samme er det med hotelrom. med unntak av påskehøytiden i Spania skal det kunne gå fint å ta lsike ting på sparket. Lenke til kommentar
haugvalla Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hei, jeg har tatt "kun fly" til kanariøyene mange ganger, da bruker jeg 2 engelske søkesider og finner greie hoteller fra ca 1500kr og oppover, for 1 uke. Websidene er : www.alpharooms.com og www.sunshine.co.uk Her er hoteller i alle prisklasser og jeg har funnet bedre priser enn norske søkemotorer. go tur Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Hei, jeg har tatt "kun fly" til kanariøyene mange ganger, da bruker jeg 2 engelske søkesider og finner greie hoteller fra ca 1500kr og oppover, for 1 uke. Websidene er : www.alpharooms.com og www.sunshine.co.uk Her er hoteller i alle prisklasser og jeg har funnet bedre priser enn norske søkemotorer. go tur Bra tips og info det der. Mange takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå