Haawkings Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Oh lord, begynner bli litt for mye FPS nå merker jeg.. lurte på om de lot seg gjøre å få anbelfalt noen gode flerspiller spill som ikke inneholder kun skyting? Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Bilspill? rFactor 2 kommer snart eller gamle rFactor. iRacing er populært. Du trenger ratt ... Lenke til kommentar
Haawkings Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Bilspill? rFactor 2 kommer snart eller gamle rFactor. iRacing er populært. Du trenger ratt ... Jo bilspill.. Har sett igjennom en del spill her og der og ser nå virkelig forskjellen mellom wii og ps3, vi har for få artige spill, alt er stort sett basert på simulering hvor det er vekt på realisme, mens wii er mer lekent og "fantastisk". Hadde angret meg hadde det ikke vært for at Skyrim er rett rundt hjørne Er alt for få spill hvor en kan spille 2 mot 2, eller 2 mot fler, og alt for mange 1 spiller spill som jeg ikke forstår når konsoll er gjerne plassert på en sosial plass som stue. Sport spill er en selfølge, og jeg er kjeksen på NHL 12 uten at jeg vet noe særlig hvordan flerspiller delen fungerer, som også ikke altid er så godt forklart verken på etuiet til spillet, eller tom ved anmeldelser. La meg spørr: bortsett fra FPS, sportspill og bilspill, er det noe å anbefale ? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det er en rekke spill som passer for to eller fler personer på en vennekveld! LittleBigPlanet 1 og 2 er de tipsene som ofte kommer igjen i slike tråder, men ta deg en titt innom linken under for å finne en komplett liste av 218 spill som er co-op eller splitscreen Klikk på meg Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 vel,jeg kan anbefale noen bilspill og annet Split second,Blur,Motorstorm apocalypse,need for speed shift 1,litt usikker om det er støtte for delt skjerm men,trur Ridge racer 7 har multiplayer aswell.Masse slosspill,Soul calibur 4,tekken 6,mortal kombat. ellers så har man jo sportspill. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Flow? Det er et veldig fint co-op spill. Dropp-in, dropp-ut for opp til fire organismer på samme skjermen. Tumble (trenger Move). En slags tech-demo med en haug brett, kloss-varianter, osv. Artig å bygge sammen med en annen i single-player. Du gjør ting av typen.. balansere en kloss på den ene siden mot en kloss den andre spilleren holder oppe, og justerer ned med ørsmå bevegelser, osv. Skikkelig bra laget. Top Spin 4 - så bra tennis-spill at det går an å spille det selv om du vanligvis hater sportsspill. (Har Move-støtte, men du kan spille på likt nivå uten og med, osv). Animasjonene er konge - med "signatur" varianter for hver av de kjente topp-spillerne. AIen er lik slik spillerne spiller i virkeligheten, og slike ting.. Djokovic kommer med stygge krossballene, osv. Veldig solid spill. (Laget av studioet som laget Vietcong, Hidden and Dangerous, Mafia 2, bl.a). Har Double co-op, eller versus. Pixeljunk Shooter 1&2 - litt skyting, riktignok. 1 og 2 spillere i "historie-modus" på samme skjerm. Fancy Pants Adventures - Brad Bourne, laget etter flash-hiten. Samme-skjerm co-op lokalt eller via psn. Litt knotete å få til på PSN, da men. Ikke noe krise, riktignok. Shatter... ånei, Sony suger, så Sidhe kom aldri på plass med co-op patchen for ps3. Super Stardust - skyte astroider? ..ganske bra i co-op. Samme skjerm i co-op. Super Sonic Acrobatic Rocket Powered Battle-cars? ..fotball med fjernstyrte biler. Har 4-player split-screen. Ser ok ut med 2-player (ikke noen svart Capcom ramme rundt halve skjermen, osv). Beste bruken av Unreal Engine så langt. Noby Noby Boy - 2-player co.... samtidig spilling? Hustle Kings - biljard/snooker. Godt laget. Artig å spille mot andre med én kontroller på deling, eller noe slikt. Støtter move også. Ikke så verst. Det er laget på den måten at du har kontroll på hvor du skyter, uten å vite nøyaktig hvordan ballen treffer på forhånd. Så det er kjekt. Pinball Dreams Amiga-klassikeren som PSN-Mini. 8 player hotseat, eller noe slikt. Håper Phantasy Star Online 2 dukker opp til Ps3 til slutt. Vil sikkert ha konge co-op modes online i hvertfall. Phantasy Star Portable 2 har bra co-op... Synd vi ikke får Tales-of... spillene over hit også. Ganske bra co-op i noen av de spillene.. MGS HD collection, som kom ut i USA den 8. (kommer ut i EU i Februar en gang) inneholder Peace Walker. Det har co-op. Bestill fra over dammen..? Ellers er et av Motorstorm spillene bra i split-skjerm. Jeg synes det blir grøt, riktignok. Samme med split-screen i GT5 og WipeoutHD også.. ..ellers.. The Fight. Hvis du av en eller annen grunn har fire move-kontroller liggende, så er det kostelig å spille versus i The Fight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå