Niklasp Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Se alle de nominerte, og stem på Årets mobil. Gulltasten 2011 er rett rundt hjørnet Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Deilig at iphone ikke er på noen av listene Dog savner jeg en ren android mobil, men så kom kanskje den siste nexusen litt i seneste laget 1 Lenke til kommentar
superclementz Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Stem på N9! Gjør det flaut for Nokia å satse utelukkende på Windows. 1 Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Måtte flire litt av bildet. Greit nok at han er fornøyd med at HTC vant siden han sikkert jobber for dem eller som leverandør av telefon til det norske markedet. Men han har neppe hatt noe å si for utviklingen av telefonen som faktisk er grunnen til at HTC Desire ble så god som den ble og dermed vant. Egentlig litt tull å kåre dette i Norge, men det gir jo PR til på teleselskapene og produsentene av telefonen så jeg ser grunnen til å ha en årlig kåring. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Stemte på N9. Mest innovative mobilen i år, og på lenge. Regner ikke med den vinner siden folk flest kjører android eller ios. Men solid vinner for meg uansett . Lenke til kommentar
baguett Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Måtte flire litt av bildet. Greit nok at han er fornøyd med at HTC vant siden han sikkert jobber for dem eller som leverandør av telefon til det norske markedet. Men han har neppe hatt noe å si for utviklingen av telefonen som faktisk er grunnen til at HTC Desire ble så god som den ble og dermed vant. Egentlig litt tull å kåre dette i Norge, men det gir jo PR til på teleselskapene og produsentene av telefonen så jeg ser grunnen til å ha en årlig kåring. Desire var jo uten tvil årets mobil i 2010. Billig, moderne og kvalitet. Var vel en av de første med over 3.5" skjerm og 1ghz prosessor. Den dag idag ser jeg OFTE folk som bruker Desire, meg selv inkludert. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Nokia N9 hele veien. Håper de kan gå tilbake på å avslutte med Meego, om det ikke allerede er for sent. Hadde hatt en N9 nå, hadde jeg ikke visst at den er "dødsdømt". Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Den er "dødsdømt" etter 2015 på samme måte som N900 var "dødsdømt" etter PR 1.2. Og N900 får jevnlige FW updates enda. Så jeg tror folk klikker litt vel mye på "omg doomed OS", noe som er helt absurd å påstå. Jeg tror personlig at innen 2015 har jeg "muligens" byttet telefon. Lenke til kommentar
stimas Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Synd at man ikke kan stemme en telefon NED. Da skulle jeg ha sendt LT Optimus 2x ned i bøtta! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Synd at man ikke kan stemme en telefon NED. Da skulle jeg ha sendt LT Optimus 2x ned i bøtta! ROFL. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Alle mobiler som har kommet ut i norske butikker mellom 20. oktober 2010 og 20. oktober 2011 er kvalifisert til å være med. Ikkje HTC Titan, ser det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg