Tommelom Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Når jeg taster inn et nummer for å ringe piper nummertastene når jeg trykker på dem. Men når samtalen er i gang og jeg f.eks. må taste et valg i en meny på en kundeservice, så kommer det ingen lyd. Dette fører til at jeg bare sporadisk kommer videre da ikke alle menyer oppfatter valget mitt. Dette er ekstremt frustrerende. Første gang jeg opplevde dette på min forige telefon (også en android) fikk jeg slått på lyd ved tastevalg, men finner ikke ut av det på denne telefonen. Jeg slo på "Hørbare berøringstoner", men det funket som sagt bare når jeg slår et telefonnummer. Noen? Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Høres merkelig ut at de ikke oppfatter valget ditt pga denne pipelyden... Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hmm jeg har aldri brukt den irriterende tastelyden..og det skal ikke ha noen betydning for slike valg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå