jealei Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Heisann, jeg driver for tiden og ser på Inuyasha, og disse filene har da dual audio, det er ikke et problem i for seg, men det som er tungvidt er at engelsk er satt som default og jeg liker å se på anime på japansk, fyren som lagde disse filene har ikke spesifert hvilket audio track er hvilket språk, så begge sporene heter undetermined så derfor furgerer ikke audio priority i haali media splitter, men da kan du vel bare bruke mkvmerge da? sier du kanskje, og det er i for seg sant, men det er 167 filer og det tar dritt lang tid viss jeg skal endre default tracken på alle disse, men jeg fant en batch sprict som liksom skulle fikse dette da, men den fungerer ikke av en eller annen grunn or /r %%a in (*.mkv) do call "C:\Program Files\MKVtoolnix\mkvpropedit.exe" "%%a" –-edit track:a1 –-set flag-default=0 –-edit track:a2 –-set flag-default=1 er det noen av dere anime elskere som kan se feilen i det scripet? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Så du skal gjøre en batch kommando på ca 150 filer fordi du ikke kan skifte språk fra spilleren din, eller er det et annet problem? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 jeg setter som regel opp en spilleliste og sitter og ser på serien på tven, det er litt stress og bort til pcen og skifte språk mellom hver episode Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 HTPC kobla på TV'n + trådløst tastatur fikser dette. 1 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Eller bare trådløst tastatur. Du kan også bruke en laptop/tablet/telefon som fjernkontroll over SSH. Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Har du prøvd mplayer? Endret 18. november 2011 av Narimasu Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Mplayer lar deg ikke spesifisere at du alltid vil ha track 2. Men hvis alle track 2-ene har samme navn, kan du jo legge -sub navn \på \sub.srt etter playlisten din, så vil alle sammen spille med riktig track, så lenge containeren har subtitles i seg. Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Den mplayer builden jeg har kan automatisk kjøre valgt sub, eller språk når programmer starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå