Gå til innhold

5beste Counter-strike claner i Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. de ble oppløst for etter at ElemenT dro over til SK.swe. Dark spiller nå for 4Kings.

 

Jeg vet ikke om det finnes noe ranking på Norske cs klaner. Vi har ikke mye å stille opp med sånn som svenskene. Men hvis de beste Norske cs spillerne hadde gått sammen så tror jeg vi ville lett greid top 3.

Lenke til kommentar

MESED pleier å herje vilt på VoC jaffal, de kom vel bra opp på TG også. I finalen på VoC i år var det MESEDs førstelag mot MESEDs andrelag...:roll:

 

(For de som lurer står MESED for Min Er Større Enn Din)

 

At jeg i det hele tatt bryr meg om CS nå slår meg (og kanskje dere også?) som et lite under...

Lenke til kommentar
MESED pleier å herje vilt på VoC jaffal, de kom vel bra opp på TG også. I finalen på VoC i år var det MESEDs førstelag mot MESEDs andrelag...:roll:

 

(For de som lurer står MESED for Min Er Større Enn Din)

 

At jeg i det hele tatt bryr meg om CS nå slår meg (og kanskje dere også?) som et lite under...

 

Hah, til og med vi eide mesed på VoC..

 

Tragisk men sant så er nok zx9 best i Norge, og de klarer ikke mye utenlands.. The Feared er nede for lengst.

Er slett ikke godt å si hvem som er best i Norge nå, men vi har vel noen litt gode som zx9, xpec ?, 5a ?, xprnz ?, og.... fum da selvfølgelig.

 

edit: I finalen på voc i år var det zx9 mot et gatherlag bestående av ganske ok gode spillere. Mesed 1. laget ble slått ut av oss. :-? Men kanskje det var ment som ironi?

Lenke til kommentar
1. Team 3D

2. Team 9

3. SK|

4. 4kforsaken

 

SK vinner jo over Team 9 hver eneste gang de spiller mot hverandre :)

 

og er ikke the-feared mainly en WCIII clan? ah, Kain-the-Feared er for god i WC for sitt eget beste :)

The-Feared er også en cs clan, og de er fra norge, leste før TG 03 at det var noen av beste i norge.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...