Zyphon Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Bare lurer på hvem dere syns er de 5 beste cs-clanene i Norge? Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Bare lurer på hvem dere syns er de 5 beste cs-clanene i Norge? Er ikke så veldig inn i det klangreiene, spess ikke når det er med CS, men vet at vår klan RULER! www.geocities.comzezar_88 www.warlordclanforum.tk Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 er ingen gode helnorske cs-klaner Lenke til kommentar
Treat Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 1. Team 3D 2. Team 9 3. SK| 4. 4kforsaken Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 1. Team 3D2. Team 9 3. SK| 4. 4kforsaken I Norge ? Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 EoL eol eksisterer ikke lenger. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 EoL eol eksisterer ikke lenger. Gjør de ikke? Lenke til kommentar
Hero Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Nei. de ble oppløst for etter at ElemenT dro over til SK.swe. Dark spiller nå for 4Kings. Jeg vet ikke om det finnes noe ranking på Norske cs klaner. Vi har ikke mye å stille opp med sånn som svenskene. Men hvis de beste Norske cs spillerne hadde gått sammen så tror jeg vi ville lett greid top 3. Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Executables Absolutt beste hel-norske klan. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 1. Team 3D2. Team 9 3. SK| 4. 4kforsaken SK vinner jo over Team 9 hver eneste gang de spiller mot hverandre og er ikke the-feared mainly en WCIII clan? ah, Kain-the-Feared er for god i WC for sitt eget beste Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 MESED pleier å herje vilt på VoC jaffal, de kom vel bra opp på TG også. I finalen på VoC i år var det MESEDs førstelag mot MESEDs andrelag... (For de som lurer står MESED for Min Er Større Enn Din) At jeg i det hele tatt bryr meg om CS nå slår meg (og kanskje dere også?) som et lite under... Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 humm hum, er ikke inne i CS opplegget jeg da siden jeg er UT/UT2k3 spiller.... men jeg for vel nesten nevne intelligence (iQ) siden jeg kjenner dem så ellers så er det vel en ide å ta en titt på www.clanbase.com =) /daChronix Lenke til kommentar
simes Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 MESED pleier å herje vilt på VoC jaffal, de kom vel bra opp på TG også. I finalen på VoC i år var det MESEDs førstelag mot MESEDs andrelag... (For de som lurer står MESED for Min Er Større Enn Din) At jeg i det hele tatt bryr meg om CS nå slår meg (og kanskje dere også?) som et lite under... Hah, til og med vi eide mesed på VoC.. Tragisk men sant så er nok zx9 best i Norge, og de klarer ikke mye utenlands.. The Feared er nede for lengst. Er slett ikke godt å si hvem som er best i Norge nå, men vi har vel noen litt gode som zx9, xpec ?, 5a ?, xprnz ?, og.... fum da selvfølgelig. edit: I finalen på voc i år var det zx9 mot et gatherlag bestående av ganske ok gode spillere. Mesed 1. laget ble slått ut av oss. :-? Men kanskje det var ment som ironi? Lenke til kommentar
Bebi Vegeta Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Saiyajin er Best ! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 zX9, Northern Star, Glorify, den saken til Soppy, og min? Nei, ærlig talt, spør XoRc. Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 1. Team 3D2. Team 9 3. SK| 4. 4kforsaken SK vinner jo over Team 9 hver eneste gang de spiller mot hverandre og er ikke the-feared mainly en WCIII clan? ah, Kain-the-Feared er for god i WC for sitt eget beste The-Feared er også en cs clan, og de er fra norge, leste før TG 03 at det var noen av beste i norge. Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 i warcraft 3 er det jo t6i som "regjerer",i allefall i norge! viruz er vel også veldig gode i norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå