Gå til innhold

Trenger jeg SSD?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har over lengre tid hatt en PC hvor jeg har oppgradert både hardware og OS etterhvert som det trengs. Jeg har nettopp kjøpt Battlefield 3 og kjører grafikk på "auto" som er de innstillingene spillet mener er best for meg og mine specs. Den setter da alt på high. Allikevel virker det som om jeg får ganske kraftige fps lags i blant og lyden har også store problemer med å nå igjennom. Når det er mye lyd på en gang mister jeg plutselig noe, som feks skytelyder eller diverse eksplosjoner. Det virker som om den ikke klarer å sende ut alle lydene på en gang. Jeg har prøvd å reinnstalere, sette grafikk til low og spille med ulike lydkort uten nytte.

Jeg lurer kanskje på om det kan være harddisken min som har for dårlig overføringshastighet? Nå er jeg ingen ekspert på harddisker, men tror det har noe å si? Harddiskene jeg har er relativt gamle det jeg av en eller annen grunn aldri har tenkt på oppgradering. Kanskje ved å innstalere spillet på SSD kan løse problemet?

Tar også gjerne i mot anbefalinger på gode, men rimelige SSD'er :)

Mine specs er under:

ASUS Crosshair IV Formula

AMD Phenom II X6 1075T

Crucial DDR3 1600MHz 8GB

XFX Radeon HD 5770

Corsair TX 750W

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det der handler om volumkontroll, feks at windows senker volumet på BF3 når man får en samtale på skype, eller at man snakker på TS. Mitt problem er at lyden faktisk detter ut. Den mangler til tider, mens andre ganger er den der for fult. Men takk anyways :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...