Gå til innhold

Nynorsk gramatikk


B31K3N

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om dette er korrekt nynorsk:

Dei som likar politikk er gamle grisar som sitt på stortinget å slår og bankar i bordane å lygar og skrikar om ting dei ikkje har peiling på.

 

(EDIT:) Dei som likar politikk er gamle grisar som sitt på stortinget å slår og bankar i bordane mens dei lygar og skrikar om ting dei ikkje har peiling på.

 

Setter pris på kjapp tilbakemelding!

Endret av B31K3N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurte på om dette er korrekt nynorsk:

Dei som likar politikk er gamle grisar som sitt på stortinget å slår og bankar i bordane å lygar og skrikar om ting dei ikkje har peiling på.

 

(EDIT:) Dei som likar politikk er gamle grisar som sitt på stortinget å slår og bankar i bordane mens dei lygar og skrikar om ting dei ikkje har peiling på.

 

Setter pris på kjapp tilbakemelding!

Dei som likar politikk er gamle grisar som sitt på stortinget og slår og bankar i borda, mens dei lyg og skrik om ting dei ikkje har peiling på.

Lenke til kommentar

Rocambole2 skreiv mest etter min smak, men å banke er eit a-verb. Bankar, ikkje banker.

 

Dessutan er griser betre nynorsk enn grisar. Grisar er rett nok tillate som klammeform, men griser er betre. Grisar er eigentleg ei søppelform dei har tillate for at idiotar som ikkje greier å skriva rett skal få litt færre raude strekar i skulearbeida sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...