B31K3N Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Jeg lurte på om dette er korrekt nynorsk: Dei som likar politikk er gamle grisar som sitt på stortinget å slår og bankar i bordane å lygar og skrikar om ting dei ikkje har peiling på. (EDIT:) Dei som likar politikk er gamle grisar som sitt på stortinget å slår og bankar i bordane mens dei lygar og skrikar om ting dei ikkje har peiling på. Setter pris på kjapp tilbakemelding! Endret 8. november 2011 av B31K3N Lenke til kommentar
oppvaskkost Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg lurte på om dette er korrekt nynorsk: Dei som likar politikk er gamle grisar som sitt på stortinget å slår og bankar i bordane å lygar og skrikar om ting dei ikkje har peiling på. (EDIT:) Dei som likar politikk er gamle grisar som sitt på stortinget å slår og bankar i bordane mens dei lygar og skrikar om ting dei ikkje har peiling på. Setter pris på kjapp tilbakemelding! Dei som likar politikk er gamle grisar som sitt på stortinget og slår og bankar i borda, mens dei lyg og skrik om ting dei ikkje har peiling på. Lenke til kommentar
B31K3N Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Skulle si at du skulle vært lærer, men kanskje ikke da . Jeg er fra Stavanger Lenke til kommentar
Anarkhos Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Jeg er fra Stavanger Då kann du stundom, some alle målføre, kunna lytta til målføret ditt når det gjeld grammatikk. Stavangersk -å vert ofta til -a i nynorsk; t.d. bordå -> borda, listå -> lista. 'bordane' er heilt på jordet. ;-D Brigde: Sjå elles denne. Endret 10. november 2011 av Anarkhos Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Dei som likar politikk, er gamle grisar som sit på stortinget og slår og banker i borda medan dei lyg og skrik om ting dei ikkje har peiling på. Lenke til kommentar
Glutexo Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Rocambole2 skreiv mest etter min smak, men å banke er eit a-verb. Bankar, ikkje banker. Dessutan er griser betre nynorsk enn grisar. Grisar er rett nok tillate som klammeform, men griser er betre. Grisar er eigentleg ei søppelform dei har tillate for at idiotar som ikkje greier å skriva rett skal få litt færre raude strekar i skulearbeida sine. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Underlig – jeg husker jeg sjekket å banke i nynorskordboka og fant ut at det var et a-verb. Så hvorfor jeg skrev banker etterpå aner jeg ikke. Kan ikke skylde på klipp og lim heller, siden den jeg klippet og limte fra, hadde bankar riktig skrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå