karoald Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ålesund Bildet er fjernet. Beskrivelse: Forsøker meg på nattbilde,har lite erfaring i det ,men synest det gjekk bra. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 godt eksponert, god skarphet.. synest det blir topp tungt, tror det ville passet bedre i panorama format med kutt i himmelen. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 godt eksponert, god skarphet.. synest det blir topp tungt, tror det ville passet bedre i panorama format med kutt i himmelen. Tusen takk--- det kunna eg ha prøvet -sette samen fleire bilder-men det kom eg ikkje på der eg sto, så stille og fint som det var den kvelden med måneskin over Borgundfjorden-som lyste litt oppja,ja neste gang skal eg prøve det. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Fint nattbilde. De lyseste partiene burde vært dempet en del. Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Synes byen var litt gull-farget Fint bilde! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Flott Karin. Ålesund er en vakker by. også om natten. Godt jobba. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg