SkyrimBlirRått! Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvorfor betale når en kan laste ned en mod som gjør det samme? kan ikke det på alle plattformer Lenke til kommentar
SkyrimBlirRått! Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 FOlk vet vell at Xbox versjonen er leaka på TPB? bare å laste ned.. men ikke alle som får det til å funke da Lenke til kommentar
SkyrimBlirRått! Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Får det til 360 i morgen, med mindre posten roter det til Er ikke ofte jeg forhåndsbestiller spill hvorforhåndsbestilte du det? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Får det til 360 i morgen, med mindre posten roter det til Er ikke ofte jeg forhåndsbestiller spill hvorforhåndsbestilte du det? Lefdal sin nettbutikk. Har ofte gode priser på nye spill, og fikk det for 399,- Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Arght hater steam, fikk det på cd i posten, men må vente på det kommer ut der. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Eneste bakdelen for min del og sikkert flere andre som har en dugenes PC er at vi må vente til lanseringsdagen for å få startet spillet, litt synd når man har retail disk. Eneste pc spillet jeg fikk spille tidligere var Dirt 3 hehe Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jaja, kl. 1 imorgen(på nattan) =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå