Joachim_F Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Og færre, men større, nedlastbare ekspansjoner. Les hele saken Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Overasker meg ikke, om finner bugs eller noe som de virkelig burde prøve å fjerne så fort som mulig etter at spillet har "gått til trykk", er det ikke stort annet å gjøre enn å jobbe med en patch. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvorfor betale når en kan laste ned en mod som gjør det samme? Lenke til kommentar
Sverd32 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Dette vil jo bare gjelde salg over disk. Steam o.l. vil nok laste ned den nyeste utgaven direkte. Det er jo naturlig at man vil finne mange nye feil, og legge til forbedringer, når "release-versjonen" sikkert var ferdig for 1-2 mnd. siden Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er som nevnt tidligere ganske vanlig med slike oppdateringer ved lansering, så er nok bare små bugfixes osv. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 JA! Får det imorra =) Da blir det en Hjemmelagd fridag på torsdag 2 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Håper den ikkje er altfor stor, litt av grunnen til at eg framleis kjøper over disk er låg nedlastingshastighet kombinert med at eg gjerne vil spele asap. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Håper den ikkje er altfor stor, litt av grunnen til at eg framleis kjøper over disk er låg nedlastingshastighet kombinert med at eg gjerne vil spele asap. (Billigre) (Kjappere) Enig med den. Kunne ventet til fredagen og betalt 100kr mere. Men nei. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 JA! Får det imorra =)Da blir det en Hjemmelagd fridag på torsdag Regner med at du har kjøpt det til PC siden du nevner nedlastningshastighet. Er du sikker på at vi får spilt det på onsdag/torsdag? Jeg får også nemlig spillet i morgen (), men har lest at vi må aktivere det på Steam og at det ikke er mulig før release aka fredag natt 00:00...... Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Den er jeg skeptisk til, for hvis vi skulle aktivert via steam ville de hatt en del av kaka. Men vi får se. Får ihvertfall et Dvd cover. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg håper du har rett! Men på Steam sin side står det at det låses opp om 2 dager og 11 timer samt at på system req kreves det "Internet access for Steam activation". kilde Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 DLC`er fra Bethesda = Alltid Ja takk Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 JA! Får det imorra =) Da blir det en Hjemmelagd fridag på torsdag Det må låses opp via Steam selv om du har DVD'en 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Får det til 360 i morgen, med mindre posten roter det til Er ikke ofte jeg forhåndsbestiller spill Lenke til kommentar
MartinSJ Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Den fysiske utgaven må aktiveres online via steam før man får startet spillet. Og, det får man vel neppe gjort før Steam låser det opp på Fredag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Er det flere enn meg som synest steam bestemmer for mye? steam påvirker for mye. Endret 8. november 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er det flere enn meg som synest steam bestemmer for mye? steam påvirker for mye.Nå er det vel helt sikkert Bethesda som har bestemt lanseringsdatoen, og at spillingen skal være låst før det, så Steam har vel ikke bestemt noe som helst her... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Xbox versjonene av spill er aldri låst. Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Kommer i posten i morgen, men litt synd hvis jeg må vente til fredag for å spille, siden spillet må låses opp via Steam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå