αкαѕнα Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Dette er jo helt absurde påstander som er totalt irrelevante for problemet. Skal vi bombe de landene som praktiserer omskjæring av gutter og bruke atomvåpen på de som omskjærer jenter? Tror du det var grunnen til krig i Kuvait, Afganistan, Irak og Libya? Det er du som insinuerer at olje og relgion og skikker er årsaken. Du skyver helt bak en stol hva bakgrunnen var og er. Olje ja en bonus for vinneren men ikke mer. Både Irak og libya har kontroll over sin egen olje, men vestlige land får enklere kontrakter og det blir en mer stabil forsyning som stabiliserer prisen. Litt naiv ungjente kansje , er vel snakk om litt andre ting en skikk og bruk før man går til krig? Tips : Ikke innhaler mens du sprayer håret ditt. Husk god ventilasjon. Neglelakk og neglelakkfjærner inneholder aceton som også dreper hjerneceller. (du må få litt pepper med den profileringen du legger opp til ) Hvis du i det hele tatt vil sette fingeren på noe og bruke tiden din på noe som kan bringe saker frem. Så se nærmere på fenomenet SOF. Og hva det evnt. kan bidre til fortløpende konflikter i omr. du tror er så uskyldige. Kansje også sette litt tvil i det muslimske brorskap og deres rolle i det hele. HÆ.... har du røyka sokkene eller ?! Jeg har jo alltid sagt at jeg mener årsaken til disse krigene er på grunn av ressurser. Har aldri trodd at vi angriper araberland på grunn av religion... hvor fikk du det fra? Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Dette har vært Island sin eneste konflikt der dem har ønsket innsats fra NATO. Men dem lærte der at der er ingenting å hente. Svært problematisk å få hjelp til noe slikt da? Var nok flere som oppfordret til diplomati i stedet for å kutte trålene til engelskmennene. Hvem skulle hjelpe og hvordan og hvorfor??? Islendingene var ikke lure nok til å bruke diplomati med en gang. De sendte ut kystvakta i flere år for å kutte tråler. Man starter ikke en krig p.g.a. litt fisk og noen hissige islendinger. England hadde godkjenning på å fiske så nært som 3 nautiske mil til å begynne med da dette først startet for en haug av år siden. Det var Island som ville ha slutt på dette. Nok fiskevås. Og ingen bombet London. Endret 10. november 2011 av Glavalavala Lenke til kommentar
Utlendingen Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Jeg mener at der viste medlemsland og naboer til Island hvilken feiginger dem var og er kanskje enda i dag om de blir ny konflikt i Europa. Alvorlig påkjørsel ute på hav kan ikke rettferdiggjøres på noen måte! Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 HÆ.... har du røyka sokkene eller ?! Jeg har jo alltid sagt at jeg mener årsaken til disse krigene er på grunn av ressurser. Har aldri trodd at vi angriper araberland på grunn av religion... hvor fikk du det fra? Kansje fra utsagnet ditt : "Skal vi bombe de landene som praktiserer omskjæring av gutter og bruke atomvåpen på de som omskjærer jenter?" Du mente kansje i stedet : Skal vi bombe de landene som har olje , gull og diamanter? Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg mener at der viste medlemsland og naboer til Island hvilken feiginger dem var og er kanskje enda i dag om de blir ny konflikt i Europa. Alvorlig påkjørsel ute på hav kan ikke rettferdiggjøres på noen måte! Feiginger ... Ha ha vi fisket jo der vi også. Island kranglet mot alle de andre. Ikke bare England. Var sikkert kjipt å sitte i en mindre islandsk båt å bli presset av en større. Men man kan jo gi seg og da noe islendingene ikke gjorde. Påenget er at det du omtaler som krig bare er småting og krangel om fiskekvoter. Igjen ikke noen sak for NATO. Du mener at muligens en mann omkom og at Norge skulle ha bombet sivile i London? Snakk om tull. Latterlig. Og det er snart 40 år siden. Er du redd for at Tyskland skal invadere oss? de har jo gjort det før. Lenke til kommentar
Utlendingen Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Du kan godt være redd for tyskere om NATO hjelper dere ikke med en gang. Der kan en del nordmenn bli terrorister som siste gang, men sener ble dem helter... Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 HÆ.... har du røyka sokkene eller ?! Jeg har jo alltid sagt at jeg mener årsaken til disse krigene er på grunn av ressurser. Har aldri trodd at vi angriper araberland på grunn av religion... hvor fikk du det fra? Kansje fra utsagnet ditt : "Skal vi bombe de landene som praktiserer omskjæring av gutter og bruke atomvåpen på de som omskjærer jenter?" Du mente kansje i stedet : Skal vi bombe de landene som har olje , gull og diamanter? Det var du svar på det du skrev at jeg burde være glad for at vi bomber dem slik at jeg kunne flashe boobsa... Så da er jo det et naturlig spørsmål da... Men du skjønte det jo ikke... Jeg kan godt lire av meg noen billige kommentarer basert på deg som person, men lar det ligge.. 1 Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det var du svar på det du skrev at jeg burde være glad for at vi bomber dem slik at jeg kunne flashe boobsa... Så da er jo det et naturlig spørsmål da... Men du skjønte det jo ikke... Jeg kan godt lire av meg noen billige kommentarer basert på deg som person, men lar det ligge.. Beklager vinklingen med bildet, men du legger opp til det. Ikke like lett for deg når jeg ikke blottlegger meg med bilder og full adresse på nettet med en profilside på Google+. Men for å være litt ærlig med deg så fremstår du som lite opplyst og inteligent ved å legge ut slik om deg selv kobinert med et diskusjonsforum om politikk. Om jeg formulerer meg klønete og raskt av og til så er du umulig med slike utilsiktede kommentarer. Tips : Bruk siteringsmuligheten oftere. Vanskelig å se sammenhengen 5-10 innlegg tilbake uten et sitat som henviser til det. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg skal altså behandle deg som en person som ikke eksisterer bare fordi du ikke kan stå for kommentere dine? Du er faktisk den første som har sagt at jeg ikke burde diskutere politikk bare fordi jeg ikke har bevart anonymiteten på nett. Og ps: Det er ufattelig kløneteå sitere deler av ett innlegg på mobilen... Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Vanskelig å se sammenhengen 5-10 innlegg tilbake uten et sitat som henviser til det. Har sjekket hva som skjedde der og ser at jeg gikk på en smell der... Jeg trodde mitt innlegg var rett under ditt, men ser nå i ettertid at det var det siste på den siden... skjønner godt at du misforsto den posten... det var ingen ting som tyder på at det var et svar på siste post på forrige side... Sorry.. Lenke til kommentar
Utlendingen Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Litt pause i krangling og vi skal se på en vakker film Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Jeg skal altså behandle deg som en person som ikke eksisterer bare fordi du ikke kan stå for kommentere dine? Du er faktisk den første som har sagt at jeg ikke burde diskutere politikk bare fordi jeg ikke har bevart anonymiteten på nett. Og ps: Det er ufattelig kløneteå sitere deler av ett innlegg på mobilen... Hei. Sikkert steriotypisk tankegang av meg, men vil tro at en stor andel av de som ville argumentert mot deg av den mannlige delen etter å ha sett Google + smelter og renner vekk samtidig som de tørker sikkel av tastaturet. Det vil resultere i lite motargumenter og lite kritkk mot deg fra disse. Den kvinnlige delen vil nok muligens oppføre seg annerledes og motsatt. Bra bilder og bra posert, men sender ikke riktige signaler hit syntes jeg. Er det gjort for å distrahere og imponere, så ok ditt valg men : Uansett hvor dumt det egentlig høres ut så vil og er det ikke lurt å legge ut slike bilder samtidig som du ikke skjuler din identitet. På Facebook med virkelige venner , kansje (hvis du er singel). Faren for at du irriterer eller fasinerer et skikkelig tulling er stor. Ikke din feil men et sammfunnsproblem som bør veie tungt i avgjørelsen din for slikt. Mitt tips hold slikt mer privat, skjul identitet på offentlige siter. Er målet ditt å bli modell, eller kansje du allerede er det så hold privat info. skjult. Bruk et psedonym 100% i den sammenheng. PS! verden er ikke så naiv og absolutt ikke uskyldig. Vedr. sitering : Og du kan bare trykke på siterknappen i det innlegget det gjeller når du skal svare. Absolutt bare OT nå. Og TS imponerte jo nå med en knakanes god film Bra oppfølging etter fiskesnakking. Hva dette egentlig skulle handlet om vet ikke jeg lengre . God helg. Endret 11. november 2011 av Glavalavala Lenke til kommentar
Utlendingen Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Even US Soldiers are Waking up to the New World Order Lenke til kommentar
Utlendingen Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Guess Who He Saw Doing the Killing Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Guess Who He Saw Doing the Killing Franske og danske bakkesoldater som stormet små landsbyer om natten og halshugget opprørere og loyalister..? Whatthefuckamireading.jpg Lenke til kommentar
Utlendingen Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Franske og danske bakkesoldater som stormet små landsbyer om natten og halshugget opprørere og loyalister..? Whatthefuckamireading.jpg De samme og jeg...ikke veit jeg hva er sant og hva ikke. Men sikkert er at opprørerne vant ikke den kriken uten god hjelp fra NATO. Lenke til kommentar
Utlendingen Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Ikke hør på den gubben. Bli den du er og ikke la andre si hvem du skal være og åssen du skal oppføre deg Lenke til kommentar
Utlendingen Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 NATO-rebel atrocities in Libya Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå