mobilen.no Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 HTC Edge utfordrer Galaxy Nexus. Nytt mobilmonster sprenger grenser Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Leeeeeenge til sommeren neste år Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Siden Android kjører en Linux-kernel, så skal vel Android være rimelig klar for firekjerner og SMT! Jeg vet ikke om dette er fremtiden, men det er nokså morsomt å se mobilene bli bedre enn den gamle netbooken min! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Håper de har funnet opp nye batterier før lansering, blir lett irriterende dersom laderen må benyttes mer enn en gang om dagen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Tror ikke at den skal være noe særlig strømsulten, selv om smartmobiler generelt er ganske sultne! Med tanke på at man har en "companion core" i Tegra 3 (Lignende Nvidia Optimus), så kan man i teorien få en av de strømgjerrigste mobilene per dags dato. Endret 8. november 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Denne vil jeg ha. Eneste problemet er at skjermen er litt i største laget.. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Sitter enda med singelcore laptop, virker som om det er på tide å oppgradere den så jeg ikke blir gruset på Benchmark av en mobiltelefon. 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Finnes det i det hele tatt applikasjoner som bruker hele kraften til dagens beste telefoner som SGSII? Får ikke noe "må-ha-følelse" av slike spesifikasjoner i seg selv, med mindre de faktisk brukes til noe. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Må si meg enig med Geir M. Inntil videre mener jeg det heller bør fokuseres på bedre batteritid. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Geir M: Med denne skjermoppløsningen kommer den til å bruke mye mer cpukraft sammenliknet med mobiler med lavere oppløsning bare på å tegne ting på skjermen - i hvert fall alt som ikke enkelt kan gpu-aksellereres. Men med denne prosessoren kan nokk GPUen fort bli flaskehalsen . har ikke sett noen benchmarks av Tegra3 enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg