Gå til innhold

HTC Edge utfordrer Galaxy Nexus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjesp!! Specs racet fortsetter. Hadde vært en revolusjon om noen hadde lansert en smarttelefon med ett batteri som klarte 1 ukes bruk på hver lading. 4-6 eller 8 kjerner blir bortkastet foreløpig, siden programmer og spill må ta hensyn til 1-2 kjerne mobiler.Men dette var uten tvil en av de penere HTC mobilene :)

4 dager og 6 timer på galaxy s2 her nå. Og 29% igjen av batteriet :) riktignok ikke original batteriet men allikevel. Siste oppdatering av firmware fra Samsung gjorde i alle fall underverker hos meg. (android 2.3.5)

Lenke til kommentar

trenger man virkelig en telefon med quad core?.synes dual core holder i masse vis.

Trenger man virkelig dual core? Syns single core holder i masse vis...

Vi trenger vel strengt tatt ikke telefoner? Men skal vi først leke oss med avanserte smart telefoner, er det vel greit at de er on the edge vedrørende teknologi. Ja, jeg "trenger" Tegra 3, eller tilsvarende produkter. Jeg "ruser" meg på elektronikk ;) og som kjent, så trenger man mer og mer for å få kicket. Husker kicket jeg hadde med min første mobil. Hadde jeg tatt den i bruk nå, hadde jeg nok opplevd en heller "bad trip".

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...