mobilen.no Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ny mostermodell med grensesprengende spesifikasjoner. HTC Edge utfordrer Galaxy Nexus Lenke til kommentar
Empty Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg stiller spørsmålet som sikkert mange andre sitter med. Hva med batteriet? 3 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Her snakker vi om en revolusjon, og jeg må si dette virkelig er et skritt i riktig retning. Men en liten anekdote. Hvis disse ryktene hadde dreid seg om ip5, vil jeg tro omtalen hadde vært en helt annen. Det virker på meg som at personen som har skrevet dette heller er lunken til de 4 kjernene, enn at han er begeistret? 2 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Spennende. Hadde egentlig tenkt å hoppe på Galaxy Nexus, men har bestemt meg for at min gamle Desire får holde koken litt til. Dette kameraet virker som et godt steg i riktig retning. Med blenderåpning på f/2,2 vil det bli mye bedre bilder i dunkel belysning. Ser endelig ut til at man begynner å ta inn over seg at megapixler ikke er alt. Siste iPhone har blenderåpning på f/2,4 og den ser jo ut til å ta veldig bra bilder, så f/2,2 burde bli veldig bra. Ellers så håper jeg at de går for ICS oppsttet med "taster" på selve skjermen. Lenge til lansering enda, så regner med at alle designvalg ikke er endelige enda. 1 Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Denne var faktisk nydelig. HTC har endelig klart å jobbe seg litt fremover! Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ps. Ryktene sier at den kommer mellom Q1 og Q2 2012. Dermed er jo snart Galaxy S III lansert. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg stiller spørsmålet som sikkert mange andre sitter med. Hva med batteriet? I utgangspunktet bruker flere kjerner mindre kraft pr oppgaveløsning. Det skyldes at de kan klokke ned og få lavere strømforbruk. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det første som slår meg er bare hvor syk maskinvare det er i denne telefonen. Men om denne ikke kommer før mot sommeren 12, så har jo Nexus et god forsprang med lansering i Desember 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Lekker og sprek telefon. Noe jeg kunne tenkt meg til tross for Sense. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Fint at de propper telefonene med maskinvare, men når skal vi få fysisk tastatur på toppmodellene? Pokker ta deg Steve og det knappehatet ditt.... 1 Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Sykt herlig! Skal bli skikkelig deilig å ringe og sende sms med dette vidunderet. Noen som vet om man kan snakke fortere når devicen har fire-kjerners prosessor? 3 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Sykt, men tar for lang tid til den kommer, går for nexus jeg.. 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Gjesp!! Specs racet fortsetter. Hadde vært en revolusjon om noen hadde lansert en smarttelefon med ett batteri som klarte 1 ukes bruk på hver lading. 4-6 eller 8 kjerner blir bortkastet foreløpig, siden programmer og spill må ta hensyn til 1-2 kjerne mobiler. Men dette var uten tvil en av de penere HTC mobilene Endret 8. november 2011 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Boppus Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jepp, pen! Helt lik min Desire S. Lenke til kommentar
Kannern Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Pen, men for stor etter min smak Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Her snakker vi om en revolusjon, og jeg må si dette virkelig er et skritt i riktig retning. Men en liten anekdote. Hvis disse ryktene hadde dreid seg om ip5, vil jeg tro omtalen hadde vært en helt annen. Det virker på meg som at personen som har skrevet dette heller er lunken til de 4 kjernene, enn at han er begeistret? Hei! Jeg er begeistret over alle produkter som bringer noe nytt til torgs. Det gjør virkelig HTC Edge, dersom det er hold i ryktene. Jeg unngår likevel å slenge hæla i taket. Det er på sin plass å dempe forventninge litt, så ingen blir skuffet over at fire kjerner ikke betyr at alt går fire ganger fortere enn på singelkjerne. Men Tegra 3 vil forhåpentlig gi bedre støtte for avspilling av HD-video, og økt prosessorkraft åpner for at telefonen kan kjøre stadig tyngre oppgaver på en smidig måte. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg stiller spørsmålet som sikkert mange andre sitter med. Hva med batteriet? I utgangspunktet bruker flere kjerner mindre kraft pr oppgaveløsning. Det skyldes at de kan klokke ned og få lavere strømforbruk. Men har de faktisk sagt noe om batterilevetid? Hvilken Android-telefon har best batterilevetid i dag? Lenke til kommentar
SupI Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Galaxy SIII kommr sannsynlgvis ut før HTC egde. Den skal og selfølgelig ha 4 kjerner, og jeg gjetterm eg til at den kommer til å bli bedre. Galaxy S2 og HTC Sensation ble sluppet på ganske lik tid, og Galaxyen slår Sense lett. Så vile oppfordre dere til å se på S3 jeg. Av toppmodellene så er det S2 som har lengst battertid (hvis jeg ikke tar feil?) spes, hvis du kjøper det 8g ekstra batteriet som gir 20% mer strøm. Hvis det er en som har mest batteri er det nok HTC, Motorola eller samsung. S2 har 3X så lang stand-by tid som 4S..... Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Her snakker vi HTC! På tide dere gjør noe nå! Dere har laget greie mobiler, men ikke bra nok til å prøve å slå konkurrenter! Stå på Gleder meg selv til en galaxy s3 haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg