Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Stenge-blues

fy_pokkers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
yummy: Ved et eventuelt HW.no-LAN burde "the threadclosin' blues" framføres live. Jeg blir gjerne med og spiller bassgitar eller 2. gitar :)

Den der er jeg HELT med på! Men da må noen synge, for jeg høres ut som en dødssyk kråke med halskatarr og kusma. Men jeg kan garantere noen heftige blues-riff! Må bare ha med noen som kan spille på et Hammond BX-3, trommis og helst en på munnspill. Da blir det threadclosin' blues i delta-style med inspirasjon fra Blueskongene Eric Clapton og B.B. King. :)

Lenke til kommentar

BTW: threadclosin' blues skal spællas med melodien til Hoochie Coochie Man, spilt av EC på live-konsert. Har ikke plata, men DVD'en heter "Eric Clapton & Friends in concert", "taped live at Madison Square Garden, NYC". Ei skikkelig go'plate der bl.a. David Sanborn, Sheryl Crow, Mary J Blige og Bob Dylan medvirker.

Lenke til kommentar

En liten teaser kan lastes ned herfra. Kjøp plata! For det første får dere dritbra musikk, for det andre støtter dere et veldedig formål. Noen av sporene er skikkelig kanonbra musikk! Eks:

Hoochie Coochie Man

My favorite mistake

Little wing

Change the world

Old love

Wonderful tonigt

Layla

Sunshine of your love

*sette på plata og ta fram go'fjøla...*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...