ilpostino Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg har nettop satt inn to Xerox MFP'er i nettverket mitt. Vi har tre forskjellige farger på arkene vi skriver ut i to forskjellige størrelser og problemet kommer når jeg prøver å velge de forskjellige skuffene. Uansett hvilken skuff jeg velger kommer alle utskriftene fra den ene skuffen (skuff fire). noen som har vært borte i tilsvarende og som har peiling på hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 (endret) det er en Xerox 5790 og Xerox 7556. edit: Det er Xp på klientmaskinene hvis det er det du mener. Endret 8. november 2011 av ilpostino waits for Alice Lenke til kommentar
sLR Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Okei, skal høre med noen kollegaer, de jobber med support for dem så. : > Er det bare når du skriver ut, eller når printer og? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 er ikke skrive ut og printe det samme...? det er når jeg skal skrive ut dokumenter fra klientmaskiner det skjer ja. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hehe, mente skrive ut Vs. kopiere. Hvis det ikke skjer når du kopierer, så kan du prøve å ta ut alt papiret i tray 4, så ser du hva som skjer. Ta også en titt i driverrutinene, da dette 50% av gangene faktisk er feilen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 når jeg tok ut alt av papir fra skuff 4 (den skuffen det kom uansett fra tidligere) så kom det fra den skuffen jeg ville ha det fra. Da er det en knoteinstilling i driveren som er problemet da.. men spørsmålet er hvilken. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hmm, skal høre litt mer med en kollega, jeg jobbet selv for Xerox support før, men har ikke tilgang til "Laben" med PCer med drivere eller printerene lenger, kommer tilbake med mer asap. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 testet en del i dag og er ganske overrasket over hva jeg oppdaget. valg av skuffer funker på alle andre programmer/systemer enn Word og nå lurer jeg egentlig på hva som gjør at det skjer. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Det er nok malen(e) i Word som er problemet. noen som vet hvordan jeg får endret normal.dot slik at den ikek overstyrer de manuelle valgene når en velger skuff? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå