FKL982 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Nå har jentene begynt med nok en ny facebook-trend, og vi gutta sitter igjen uten å skjønne et kvekk. Så, hva er greia med den nye trenden, ala status updates som lyder f.eks. "Jeg skal bo 4 måneder i New York", "Jeg skal bo 19 måneder i New York" osv. Tænks! Lenke til kommentar
sLR Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Så det samme i går faktisk, og igjen var det New York som var destinasjonen. De har vel aldri mulighet til å svare på fra og til dato, det er morro.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Når du har bursdag. Hver by tilsvarer en måned. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Virker som du har rett, checks out! Damn, jeg hadde håpet på at det handlet om sex. Menmen, kanskje neste trend. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Har noe med den her rosa sløyfe aksjonen, ellerno. Lenke til kommentar
leivhh Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Her er kjedebrevet : "Jenter, er det den tiden av året igjen! Det er på tide å øke bevisstheten for brystkreft. Husker dere statusene om bh fargen eller hvor vi legger fra oss veska? Det gjorde flere oppmerksomme på brystkreft, og det kom til og med på nyhetene Ikke fortell noen menn! hva status betyr! Kopier og send denne meldingen til alle dine venninner, la oss se om vi kan gjøre det igjen, la dem lure, la oss se om vi kommer på nyhetene igjen! Skriv: "Jeg skal bo i (se sted nedenfor) i (dato) måneder!" For eksemper hvis bursdagen din var 14. februar, da blir det; "Jeg skal bo i London i 14 måneder!! " Januar - Mexico Februar - London Mars - Miami April - Den dominikanske republikk Mai - Frankrike Juni - St. Petersburg Juli - Østerrike August - Tyskland September - New York Oktober - Amsterdam November - Las Vegas Desember - Colombia" 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg krangel Skrevet 8. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. november 2011 Åh, fantastisk nå blir brystkreft kurrert! 17 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg ser ikke hvordan dette øker fokuset på brystkreft? 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Joda, det gjør det, det hjelper virkelig! For eksempel: hver gang jeg starter bilen min så hoster jeg 3 ganger som et tegn på min støtte mot prostatakreft. Det er ingen som vet om det og det gjør ikke en dritt, men det hjelper! 2 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Dette handler vel mer om at de synes det er kult om de kommer på nyhetene. 1 Lenke til kommentar
Rudix Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Joda, det gjør det, det hjelper virkelig! For eksempel: hver gang jeg starter bilen min så hoster jeg 3 ganger som et tegn på min støtte mot prostatakreft. Det er ingen som vet om det og det gjør ikke en dritt, men det hjelper! Hehe. Jævlig bra. Håper jeg får lov til å sitere det der. EDIT: rota litt bare... Endret 8. november 2011 av Rudix Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Tenk på de som har kreft og er dødssyke, så står det på statusen til alle venninnene at de skal reise her og der, mens hun ikke kan? Tragisk stunt for å få oppmerksomhet, sier nå jeg. Dette er mer effektivt, mener jeg: Kontonummer til Kreftforeningen: 5005 05 11011. Og givertelefonen 820 44 770 ( 175kr ) Lenke til kommentar
robbflynn Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er det ikke på tide at vi gutta starter vår egen Facebook-trend? "Gutter, nå er det den tiden av året igjen! Det er på tide å øke bevisstheten for inngrodde tånegler. Ikke fortell noen damer hva status betyr! Kopier og send denne meldingen til alle dine venner, la oss se om vi kan gjøre det igjen, la dem lure, la oss se om vi kommer på nyhetene igjen! Skriv: "Jeg skal (se nedenfor) i (dato) måneder!" For eksempel hvis bursdagen din var 14. februar, da blir det; "Jeg skal bygge hytte av brukte plastposer i 14 måneder!" Januar - vaske meg med grønnsåpe og stålull Februar - bygge hytte av brukte plastposer Mars - bo i en pappeske i toppen av et grantre Apr - grave en tunnel til Jan Mayen Mai - lære hunden min å bruke motorsag Juni - seile jorda rundt i en hjulkapsel Juli - røyke sokkene til en uteligger August - bygge en stige til Månen September - bruke parfyme av brente trailerdekk Oktober - leve på fjellet som en geit November - ikke klippe håret eller barbere meg Desember - spise peanøtter i badekaret 8 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hm, reise jorda rundt i hjulkapsel i 5 måneder høres faktisk veldig spennende ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå