migestian Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Lydkarakterer Battlefield 3: 10 Modern Warfare 3: 1 Jeg liker begge spillene men herregud så elendige lyder det er i MW3 2 Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 "DLC of the year." 2 Lenke til kommentar
Darkstormer Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hvordan kan noen gi dette spillet mer enn 3/10? Det er et 5 år gammelt spill, med dårlig konstruerte baner, dårligere design med setups osv, utdatert grafikk, sugen lyd og lite variert... Også selger de det for 500 kr, noe som egentlig er verdt kanskje 150 kr... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Men likevel har det solgt 10 mill +. Helt tragisk spør du meg. Og dette er en bekreftelse for Activision at de kan fortsette med det samme latmannsarbeidet i en god stund til. Dessverre Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Lydkarakterer Battlefield 3: 10 Modern Warfare 3: 1 Jeg liker begge spillene men herregud så elendige lyder det er i MW3 Er jo ikke så rart heller, da de bare skraper opp de samme lydeffektene som i eldre spill. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har det kommet noen offisielle salgstall? Lenke til kommentar
Laohn Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Solgte 10 millioner under 24 timer som også ble historie da dette er mestselgende spill NOENSINNE .... BF3 solgte 5 millioner på en hel uke. Så BF3 når ikke MW3 til knærne engang. Virker som flertallet liker den kjappe og statsfokuserte COD gameplayet. Endret 10. november 2011 av Laohn Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Solgte 10 millioner under 24 timer som også ble historie da dette er mestselgende spill NOENSINNE .... BF3 solgte 5 millioner på en hel uke. Så BF3 når ikke MW3 til knærne engang. Virker som flertallet liker den kjappe og statsfokuserte COD gameplayet. Selvagt, de finner oppskriften som passer best til Maintsream. Nøyaktig som de gjør med Hollywood filmer. Lenke til kommentar
MrHumbugh Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har hatt så utrolig mange diskusjoner om hva som er best, mw3 eller bf3. Det handler om smak og behag, de som spiller bf3 skal få kose seg med det, og det samme gjelder de som gamer mw3. Det er 2 helt forskjellige spill og jeg stor koser meg når jeg gamer mw3. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Lydkarakterer Battlefield 3: 10 Modern Warfare 3: 1 Jeg liker begge spillene men herregud så elendige lyder det er i MW3 Min lydkarakter Battlefield 3: 10 Modern Warfare 3: 9 Våpen lydene i MW3 er mye bedre en BF3, mens generelt resten av lyd området er bedre i BF3...men da igjen så har en ikke noe kjøre tøy i MW3. Interessant å lese? Nei...trodde ikke det. EDIT: Og det er artig...her selger MW3 ca 9.2 millioner kopier på 1 dag og på et spill forum som dette så skjønner ingen hvorfor og klager på at det er bare en stor DLC. Mens millioner av mennesker elsker spillet...får det ikke dere til å føle dere som en sær liten gruppe? Som ikke nødvendigvis gjengspeiler hva en generell gamer er idag. Det gir igjen liv til ordet nerd, en liten gruppe som skiller seg ut ifra alle andre. Ikke at det er noe galt med det altså....men "dere" reflekterer ikke den generelle spilleren der ute...litt rart å tenkte på kanskje? Endret 10. november 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Lydkarakterer Battlefield 3: 10 Modern Warfare 3: 1 Jeg liker begge spillene men herregud så elendige lyder det er i MW3 Min lydkarakter Battlefield 3: 10 Modern Warfare 3: 9 Våpen lydene i MW3 er mye bedre en BF3, mens generelt resten av lyd området er bedre i BF3...men da igjen så har en ikke noe kjøre tøy i MW3. Interessant å lese? Nei...trodde ikke det. EDIT: Og det er artig...her selger MW3 ca 9.2 millioner kopier på 1 dag og på et spill forum som dette så skjønner ingen hvorfor og klager på at det er bare en stor DLC. Mens millioner av mennesker elsker spillet...får det ikke dere til å føle dere som en sær liten gruppe? Som ikke nødvendigvis gjengspeiler hva en generell gamer er idag. Det gir igjen liv til ordet nerd, en liten gruppe som skiller seg ut ifra alle andre. Ikke at det er noe galt med det altså....men "dere" reflekterer ikke den generelle spilleren der ute...litt rart å tenkte på kanskje? Nei, det får meg til å føle at verden er forsatt veldig ensidig, og det markedet ikke er klar over hvor mange andre gode spill det er der ute. Og da snakker jeg ikke nødvendigvis om BF3. Denne logikken du bruker, forstår jeg bare ikke. Mesteparten av de spillerne henger mest sannsynlig ikke her, eller noe andre forum for den saks skyld. Det fins langt over 9 millioner spillere i verden. 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Lydkarakterer Battlefield 3: 10 Modern Warfare 3: 1 Jeg liker begge spillene men herregud så elendige lyder det er i MW3 Min lydkarakter Battlefield 3: 10 Modern Warfare 3: 9 Våpen lydene i MW3 er mye bedre en BF3, mens generelt resten av lyd området er bedre i BF3...men da igjen så har en ikke noe kjøre tøy i MW3. Interessant å lese? Nei...trodde ikke det. EDIT: Og det er artig...her selger MW3 ca 9.2 millioner kopier på 1 dag og på et spill forum som dette så skjønner ingen hvorfor og klager på at det er bare en stor DLC. Mens millioner av mennesker elsker spillet...får det ikke dere til å føle dere som en sær liten gruppe? Som ikke nødvendigvis gjengspeiler hva en generell gamer er idag. Det gir igjen liv til ordet nerd, en liten gruppe som skiller seg ut ifra alle andre. Ikke at det er noe galt med det altså....men "dere" reflekterer ikke den generelle spilleren der ute...litt rart å tenkte på kanskje? Nei, det får meg til å føle at verden er forsatt veldig ensidig, og det markedet ikke er klar over hvor mange andre gode spill det er der ute. Og da snakker jeg ikke nødvendigvis om BF3. Denne logikken du bruker, forstår jeg bare ikke. Mesteparten av de spillerne henger mest sannsynlig ikke her, eller noe andre forum for den saks skyld. Det fins langt over 9 millioner spillere i verden. Jeg har vel aldri fremstått eller skrevet at jeg er en logisk person? Lenke til kommentar
different Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) EDIT: Og det er artig...her selger MW3 ca 9.2 millioner kopier på 1 dag og på et spill forum som dette så skjønner ingen hvorfor og klager på at det er bare en stor DLC. Mens millioner av mennesker elsker spillet...får det ikke dere til å føle dere som en sær liten gruppe? Som ikke nødvendigvis gjengspeiler hva en generell gamer er idag. Det gir igjen liv til ordet nerd, en liten gruppe som skiller seg ut ifra alle andre. Ikke at det er noe galt med det altså....men "dere" reflekterer ikke den generelle spilleren der ute...litt rart å tenkte på kanskje? Personlig synes jeg ikke det er rart å tenke på at jeg tydeligvis er i en gruppe med spillere som setter kvalitet øverst på lista, og har litt høyere terskel for hva som er "bra" og hva som er "middelmådig". Man trenger vel ikke være "nerd" fordi man har en høyere terskel for kvalitet når det kommer til spill? Selvfølgelig er ikke denne "gruppen" generelle spillere, vi velger kvalitet over kvantitet (noe som stemmer perfekt med CoD titler), og ikke middelmådig slik som den generelle spiller. Med det sagt skjønner jeg utmerket hvorfor du liker CoD serien. Jeg hadde sagt det samme for et par år tilbake, men jeg mistet interessen av å springe rundt å skyte folk på identisk vis, år etter år. Edit: Leste innlegget ditt igjen. Du mener at alle som ikke liker CoD:MW3 er sære. Da svarer jeg med samme mynt og sier du er sær fordi du liker CoD:MW3, siden du ikke spiller WoW. Ikke at jeg spiller WoW, men du ser hvor teit det blir å generalisere på den måten? Endret 10. november 2011 av different 1 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Er jo mulig han spiller wow. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Lydkarakterer Battlefield 3: 10 Modern Warfare 3: 1 Jeg liker begge spillene men herregud så elendige lyder det er i MW3 Min lydkarakter Battlefield 3: 10 Modern Warfare 3: 9 Våpen lydene i MW3 er mye bedre en BF3, mens generelt resten av lyd området er bedre i BF3...men da igjen så har en ikke noe kjøre tøy i MW3. Interessant å lese? Nei...trodde ikke det. EDIT: Og det er artig...her selger MW3 ca 9.2 millioner kopier på 1 dag og på et spill forum som dette så skjønner ingen hvorfor og klager på at det er bare en stor DLC. Mens millioner av mennesker elsker spillet...får det ikke dere til å føle dere som en sær liten gruppe? Som ikke nødvendigvis gjengspeiler hva en generell gamer er idag. Det gir igjen liv til ordet nerd, en liten gruppe som skiller seg ut ifra alle andre. Ikke at det er noe galt med det altså....men "dere" reflekterer ikke den generelle spilleren der ute...litt rart å tenkte på kanskje? Nei, det får meg til å føle at verden er forsatt veldig ensidig, og det markedet ikke er klar over hvor mange andre gode spill det er der ute. Og da snakker jeg ikke nødvendigvis om BF3. Denne logikken du bruker, forstår jeg bare ikke. Mesteparten av de spillerne henger mest sannsynlig ikke her, eller noe andre forum for den saks skyld. Det fins langt over 9 millioner spillere i verden. Jeg har vel aldri fremstått eller skrevet at jeg er en logisk person? Haha, du vant da ^^ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Haha, du vant da ^^ Woho! Forventer en diplom ## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ## Endret 11. november 2011 av ilpostino waits for Alice Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 funfact: MW3 på gamestop i Sverige, 699 Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det er derfor Gamer.no er den eneste norske spillsiden som jeg noen lar veilede meg når det gjelder spillkjøp. Av det jeg har sett av brødrene mine sin MW3-spilling (kids, selvfølgelig) så er det mer eller mindre MW2 v2.0. Sikkert gøy for de som fortsatt liker MW2, men no thanks. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Skal gå med på MW1 v2. Føles ikke som MW2 i det hele tatt (multiplayer) Mye likere MW1 enn MW2, bortsett fra serversystemet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Spillmagasinet er krass i sine ord om PC-utgaven: "Om det er fordi at andre omtaler har vært basert på konsollutgaven, og jeg har testet PC-utgaven, vet jeg ikke - men MW3 fremstår for meg som et veldig godt spill som enkelt og greit er ødelagt. Det er faktisk på grensen til forferdelig dårlig." " Nesten alle flerspillerkartene er grå og kontrastløse, og omgitt av en slags tåke hvis eneste funksjon ser ut til å være å skjule at teksturene på brettene ikke er særlig gode." "Det virker også som spillet ikke takler forskjellige skjermoppløsninger. På min standard PC-skjerm med oppløsning på 1920x1200, virket det som om grafikken var «dratt ut» de ekstra 120 pixlene fra Full HD-oppløsning. De runde kikkertsiktene ble avlange, og ting ser rett og slett ikke riktig ut." "Når det kommer til flerspillerkartene fremstår de som mange, mange hakk dårligere enn i de foregående versjonene. Flere av kartene ser ut til å være resultatet av noen som bare har lekt tilfeldig med programmet som lager brettene." "Normalt sett pleier jeg ikke å tenke spesielt mye på lydeffekter, men i MW3 er alt så utrolig påfallende. Det virker som om de som har laget lydeffektene har sittet med dårlige iPod-ørepropper når de har tilpasset ting. Alle effekter høres ut som om det spilles med loudness, full bass, full diskant og på full guffe gjennom sprengte høyttalere. Det er så «over the top» at det faktisk ødelegger spillopplevelsen. Og det fortsetter nedover, samrbeidsdelen får mye skryt dog. Nesten som jeg vil si at terningkast 3 var litt i snilleste laget. PC-platformen virker å atter en gang å bl rævkjørt av Activision desverre. En ting jeg reagerte på i omtalen var dette dog... "Mitt hovedinntrykk er at en skulle avslutte historien i enspillerdelen (en del som jeg med all ærlighet ikke har spilt mye av, men som virker bra), og gjort akkurat nok med flerspillerdelen til at de kan rettferdiggjøre å kalle det et nytt spill. Endringene kan muligens ha fungert for konsoll, men på PC ser de ikke ut til å ha gjort noe rett. Kilde: Terningskast 3/3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå