Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Gjesp.

Hvor mange ganger kan de gi ut det samme spillet?? Og fortsatt tjene så mye penger og skape forventninger. Jeg ble lurt. Lurt av hypemaskinen - og mitt eget ønske innerst inne om at de greide å gjøre dette i hvert fall litt annerledes denne gangen.. Men nei.. Dumt, jeg burde visst bedre.

7/10 i karakter var raust nesten av gamer.no.

Er godt i gang og jeg synes det er fantastisk jeg da.

Jeg synes også BF3 er helt rått, men dette er ikke Battlefield. Dessuten kan jeg spillet det på Steam :)

Jeg sammenlignet overhodet ikke MW3 mot BF3 som du ser. Og jeg er enig, ingen vits å sammenligne BF3 og MW3 heller. Singelplayer MW 3 står fjellstøtt ...alene, uten å sammenligne, som... Gjesp og kjedelig. Men mange er uenig med meg, I know... :)

Skyrim på fredag - juhu!!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm, ser ikke bra ut dette.

Noen som har en forklaring på hvorfor pressens syn på spillet er så ekstremt forskjellig fra folk flest sitt?

Fristende å si at det er mange BF fan bois som har nedstemt det. Men ville det ikke vært like mange, eller flere, COD fan bois som stemte det opp?

Å at Atctivison har "kjøpt og betalt" så godt som alle pressefolk virker og litt søkt for meg.

Lenke til kommentar

Gamer.no er faktisk eneste anmelder som har gitt det lavere enn grønn score, altså mixed. :hmm:

Noen som har en forklaring på hvorfor pressens syn på spillet er så ekstremt forskjellig fra folk flest sitt?

Fristende å si at det er mange BF fan bois som har nedstemt det. Men ville det ikke vært like mange, eller flere, COD fan bois som stemte det opp?

Å at Atctivison har "kjøpt og betalt" så godt som alle pressefolk virker og litt søkt for meg.

Tipper profesjonelle anmeldere vegrer seg for å gi et spill som er forventa å bli bra en dårlig score. Samtidig tror jeg det er mange user "reviewers" som overdriver også.

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar

Jeg sammenlignet overhodet ikke MW3 mot BF3 som du ser. Og jeg er enig, ingen vits å sammenligne BF3 og MW3 heller. Singelplayer MW 3 står fjellstøtt ...alene, uten å sammenligne, som... Gjesp og kjedelig. Men mange er uenig med meg, I know... :)

Skyrim på fredag - juhu!!!!!!!

Jeg er veldig uenig med deg værtfall. Singelplayer delen er drit bra, men alltid likt singelplayer delen i COD spillene.

Spesielt Activision leverer alltid varene i COD serien :)

Endret av Straffa
Lenke til kommentar

Jeg så på masse gameplay på internett i dag. Det ser helt identisk ut som det spillet jeg spilte i 14 døgn og til slutt kom til å hate over alt i verden. Ja, mw2. For nye cod-spillere som ikke har flere døgn spilt i både cod4, World at war, mw2 og black ops, er vel sikkert dette en spillopplevelse av dimensjoner, men for meg er dette sånt som gir meg en kvalmende følelse i kroppen.

Kanskje jeg ærer spillet ved å se på campaignen på youtube, dog... Vil jo vite hvordan det gikk med soap og gutta.

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

skjerpings, gamer.no! For en dårlig anmeldelse. Er tydelig at dere har hatt store forventninger til dette spillet, og kanskje det har skuffet dere, men Modern Warfare 3 er fortsatt et suverent spill hvis man sammenligner med alle de andre skytespillene på markedet, ikke bare de beste. Det sier seg selv at dere har feilet litt når dere gir Call of Juarez: Bound in Blood høyere karakter enn Modern Warfare 3. Hvorfor selger da MW3 så vanvittig mye mer enn CoJ? Jo, fordi det er et mye, MYE mer underholdende spill enn Call of Juarez. Husk at defe må gi karakter etter hvor godt spillet faktisk er, og ikke utifra forventningene. IGN er ikke veldig, veldig imponert heller, men velger å gi MW3 karakteren 9/10 fordi det vil for de fleste være et milevis bedre spill en for eksempel Call of Juarez.

Lenke til kommentar

skjerpings, gamer.no! For en dårlig anmeldelse. Er tydelig at dere har hatt store forventninger til dette spillet, og kanskje det har skuffet dere, men Modern Warfare 3 er fortsatt et suverent spill hvis man sammenligner med alle de andre skytespillene på markedet, ikke bare de beste. Det sier seg selv at dere har feilet litt når dere gir Call of Juarez: Bound in Blood høyere karakter enn Modern Warfare 3. Hvorfor selger da MW3 så vanvittig mye mer enn CoJ? Jo, fordi det er et mye, MYE mer underholdende spill enn Call of Juarez. Husk at defe må gi karakter etter hvor godt spillet faktisk er, og ikke utifra forventningene. IGN er ikke veldig, veldig imponert heller, men velger å gi MW3 karakteren 9/10 fordi det vil for de fleste være et milevis bedre spill en for eksempel Call of Juarez.

implied-facepalm-implied-facepalm-demotivational-poster-1259858393.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar

Salg har ingenting med kvalitet, aksepter at folk mener noe annet enn deg.

Lenke til kommentar

Syntes det er merkelig hvordan folk vurderer dette med gjenskapning og fornyelse.

Stort sett hvis man tar for seg BF3 og MW3 og respektive forgjengere, hvor mye er det egentlig som er fornyet i begge spill?

Min erfaring fra BF-serien går litt på dette med å alltid ha stått inne for en realistisk og suveren audiovisuell opplevelse, og det har de klart nå igjen. Er dette overraskende, har ikke dette alltid vært deres kamp? Jeg tror jaggu jeg kan isolere dette ene momentet for seg selv, for det pinadø ikke så mye andre spektakulære nyvinninger i dette spillet! Dønn seriøst, hva er det? De har alltid hatt helikopter, de har alltid hatt tanks, de har alltid kunne tilintetgjøre bygninger! In-game følelsen har alltid vært vanskelig å mestre. Jeg drister meg nesten til å si at det audiovisuelle er det eneste fortrinnet BF3 har på MW3, hvis man sammenligner bakover i tid.

Ellers, gjør begge spill sikkert (MW3 har jeg ikke spilt enda, og kommer ikke til å prøve meg før jeg kan fly det jævla helikopteret :p, så i andre halvdel av 2012 kanskje) det de faen meg kan best.

MW3 disker opp intense miljøer, er tidvis scriptet og rett og slett en interaktiv Hollywood-handling. Grafisk har jeg alltid ansett det som underlegent, men impacten spillets handling og måten "kulissene" eksploderer og hyppig går for seg gir en heidundrandes opplevelse! Singleplayer mw > bf. Hands down! Anmelderne her er til og med enig i det.

Online-delene er sikkert mer like og er innenfor sine "langt tilbake"-definerte spillerom.

Ja, grafikk er gøy. Jeg storkoser meg med BF3, jeg digget også MW2, og kommer garantert til å føle det igjen når jeg rører treeren. Men det er skummelt hvordan en hel anmeldelse sier at MW3 resirkulerer sine forgjengere, mens på den annen side har BF3 liksom funnet opp kruttet på nytt - alt basert på en grafikkmotor. As fucking if, sier jeg.

Synd å måtte si det, og kanskje jeg tar feil, men virker på meg som at anmeldelsens premisser handler mest om å sammenligne to forskjellige spill og to forskjellige grafikkambisjoner - var det vitterlig mye forskjell på grafikken i MW2 kontra den i MW?

What works, works.

en liten disclaimer: har ikke spilt mw3 enda.

mvh sch0n

Endret av sch0n
Lenke til kommentar

Er så gøy å lese om personer som mener anmeldere har heeeelt feil og at spillet er så utrolig dårlig. Og så kommer det med nesten 100% sikkerhet til å selge noe helt sykt med kopier.

Og alle disse millionene av kundene er tullete og forstår seg ikke på hva et bra spill er for noe...

Tror det er endel som må ta på velkommen til virkeligheten lua si og aldri aldri ta den av igjen for det blir bare for dumt å lese når noe som burde være oppegående mennesker skriver slik svada...spill nerder altså det er jaggu et slag for seg selv :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er så gøy å lese om personer som mener anmeldere har heeeelt feil og at spillet er så utrolig dårlig. Og så kommer det med nesten 100% sikkerhet til å selge noe helt sykt med kopier.

Og alle disse millionene av kundene er tullete og forstår seg ikke på hva et bra spill er for noe...

Tror det er endel som må ta på velkommen til virkeligheten lua si og aldri aldri ta den av igjen for det blir bare for dumt å lese når noe som burde være oppegående mennesker skriver slik svada...spill nerder altså det er jaggu et slag for seg selv :p

X antall tusen mennesker ser også twilight, jeg kommer aldri til å innrømme at det er en bra film av den grunn. Smak og behag. Det folk kritiserer mest her er samlebåndsfølelsen spillet gir, det er jo nesten en blåkopi av mw2 når det kommer til gameplay. Dette hadde valve gitt navnet episode 1.

Lenke til kommentar

X antall tusen mennesker ser også twilight, jeg kommer aldri til å innrømme at det er en bra film av den grunn. Smak og behag. Det folk kritiserer mest her er samlebåndsfølelsen spillet gir, det er jo nesten en blåkopi av mw2 når det kommer til gameplay. Dette hadde valve gitt navnet episode 1.

Ja men hva er egentlig galt med det? Om en hadde forandret drastisk på gameplay mekanismen så hadde det ikke lenger vært Modern Warefare. Dette er hva alle dem millionene av spillere vil ha...her har en litt bedre grafikk,noen nye våpen,nye perks,nye game modes og nye kart for å nevne noe. Og ikke minst en singleplayer kampanje som er i topp sjiktet.

Jeg liker ikke Twilight filmene men jeg har ikke en trang til å spre budskapet mitt som pest & kolera til dem som liker filmer og spesielt Twilight at jeg synes det er noe møkk. For hvorfor i alle dager skulle jeg bruke tid å energi på det? Her har vi en gruppe spill nerder som har en sykelig holding til et produkt dem ikke liker...og jeg regner med det er en blanding av å være en fanboy (som forekommer ofte blant barn) eller misunnelse pga oppmerksomheten produktet får.

Ikke godt å si...men det er på tryne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Syns nesten ikke det var verd å kommentere dette en gang men men... Har du i det hele tatt lest anmeldelsen og ikke bare kikket på karakteren, evt. konlusjonen? Utifra det du skriver virker det ikke som du helt har skjønt hva anmelder sier. Foreslår at du leser den igjen, gjerne opp til flere ganger om det er det som skal til, helt til du skjønner hva slags usakelig svada du selv har kommentert med

Lenke til kommentar

Gamer.No (Translated Badly from Norweigian)

I know that many people out there expecting the Messiah's second coming of Call of Duty: Modern Warfare 3 This is unfortunately not. The previous two games are securely placed on a list of the best modern war games that have been made, but the third supplement in the series can not fill those shoes. Modern Warfare 3 is still a good game based on a solid production. Unfortunately, the series rests on its laurels and sit there like a dvask boyfriend on the couch and eat potato chips, while other games are out to make førstepersonsskytere a better genre.

ahaha, beste

Kotaku - Gamer.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...