Paisley Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Merket at jeg fikk en god følelse inni meg når jeg så karakteren. Godt å se at det er noen som tør å være kritisk mot denne spillserien som jeg mener har fått litt for god mottagelse de tidligere årene. Kommer garantert til å kjøpe dette spillet når prisen synker, for god underholdning er det absolutt Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg vet ike helt om jeg er enig i anmelderen om at "krigen" mellom BF3 og MW3 er kunstig. Hvorfor er den det? Hvor segmentert mener man multiplayer-miljøet egentlig er? Jeg har spillt både CS og TF2 multiplayer, selv om det er relativt ulikt. Er det virkelig så utenkelig at samme person kunne vurdert både MW3 og BF3? Jeg tror ikke det, jeg tror ikke folk flest er så ensporet i sin Multiplayer-FPS at det ene er aktuelt og det andre ikke er det, til tross for noen forskjelelr i gjennomførelse. AtW 1 Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Bra at MW3 har kommet for da forsvinner de oppspeeda ownageungene fra BF3. De blir jo hysterisk glade for glitch, som det sikkert er flust av der. 3 Lenke til kommentar
hmyrland82 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Bra at MW3 har kommet for da forsvinner de oppspeeda ownageungene fra BF3.De blir jo hysterisk glade for glitch, som det sikkert er flust av der. Jeg skjønner ikke hva du mener med de ungene i bf3? Jeg og 3 andre som er rundt 30+ kommer alle til å gå over til mw3, ikke fordi vi er noobs eller "ownageungene" som du så fint kaller det, men fordi vi liker tempoet bedre med flere ting. Vi kommer til å spille bf3 men der får man først mest moro når man spille sammen. Så bruk hue litt mer før du skriver idiotiske poster. Ok? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg skjønner ikke hva du mener med de ungene i bf3? Jeg og 3 andre som er rundt 30+ kommer alle til å gå over til mw3, ikke fordi vi er noobs eller "ownageungene" som du så fint kaller det, men fordi vi liker tempoet bedre med flere ting. Vi kommer til å spille bf3 men der får man først mest moro når man spille sammen. Så bruk hue litt mer før du skriver idiotiske poster. Ok? Helt enig. Man behøver ikke slenge dritt bare for å provosere. Selv om jeg kun kommer til å spille BF3 & helst teamplay, så har jeg respekt for de som foretrekker andre miljø. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Veldig overraskende karakter, men anmeldelsene blir så mye mer reflektert og balanserte og ikke minst nyttige for forbrukerne når både positive og negative sider ved spillet blir belyst, som i dette tilfellet. (Selv om jeg synes FPS-sjangeren har hvilt på sine laurbær i ganske mange år nå) Bra anmeldelse. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hadde i grunn venta noko lågare enn 7 basert på at spelet - ut i frå teksten - primært er "ok". Uansett ein fin motvekt til Dagbladet sin forutsigbare 6/6. 3 Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Bra at MW3 har kommet for da forsvinner de oppspeeda ownageungene fra BF3.De blir jo hysterisk glade for glitch, som det sikkert er flust av der. Jeg skjønner ikke hva du mener med de ungene i bf3? Jeg og 3 andre som er rundt 30+ kommer alle til å gå over til mw3, ikke fordi vi er noobs eller "ownageungene" som du så fint kaller det, men fordi vi liker tempoet bedre med flere ting. Vi kommer til å spille bf3 men der får man først mest moro når man spille sammen. Så bruk hue litt mer før du skriver idiotiske poster. Ok? Idiotisk er du selv takk. Snakker ikke om noobs (nybegynner) . Irriterende å spille med folk som stikker av med biler helicopter o.l. alene når spillet starter. Eller folk som dumper et heli for å snipe i fra en høy pipe e.l. Mistenker nok at flere av disse utaktiske ego ownageungene vil forsvinne over til MW3. Med 10 slike på laget i BF3 er det like greit å logge ut. Like irriterende som i et online bilspill der en syntes det er gøy å krasje i andre. Litt ugang må man tåle, men når 30% spiller ego i et taktikkspill så blir det irriterende. Varierer i fra server til server hvor bra admin er. Om du er 30+ og fortsatt roper ownage hvis du skulle være så "heldig" å finne en glitch ved en spawn for så å campe og drepe alle i 10 min i strekk og sitte igjen med følelsen at det var bra spilt så er du en ownageunge du også. Farten i COD er greit argument, men syntes rusch med 64 i BF3 fungerer greit også. Tror nok snittalderen er en god del lavere i COD. Se på klipp fra youtube så finner du nok forskjeller på de som spiller BF kontra COD. COD er oversvømmet av glitch bitches som elsker å vandre i løse lufta og noclippe der de kan. No Scope er vist også ansett som ekstra fint. Endret 8. november 2011 av Glavalavala 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hyd Skrevet 8. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. november 2011 Hvorfor er det så mye oppstyr på grunn av en patch? 27 Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvorfor er det så mye oppstyr på grunn av en patch? 4 Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Hvorfor er det så mye oppstyr på grunn av en patch? Fordi patchen blir lansert som et eget spill. Og ja. Så humoren. Endret 8. november 2011 av SF2-Guile 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Rimelig sikker på jeg er 100% enig her, der Battlefield fortesetter fremmover med omgivelser som går i stykker osv ser det her ut som de står på stedet hvil. Videre er ikke jeg i tvil om at grunnen tin bremsingen er at de konsentrerer seg ført og fremst om konsoll. På en annen side haddet jeg nok da heller kjøpt dette skulle jeg sittet på en konsoll, men på en annen side igjen orker jeg ikke spille FPS på konsoll hehe. Endret 8. november 2011 av simalarion 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Rimelig sikker på jeg er 100% enig her, der Battlefield fortesetter fremmover med omgivelser som går i stykker osv ser det her ut som de står på hvil. Videre er ikke jeg i tvil om at grunnen tin bremsingen er at de konsentrerer seg ført og fremst til konsoll. På en annen side haddet jeg nok da heller kjøpt dette skulle jeg sittet på en konsoll, men på en annen side igjen orker jeg ikke spille FPS på konsoll hehe. Nå gikk jo BF3 tilbake 20 skritt, med "ny og forbedret motor". Det jeg misliker mest med COD er alt rundt. At det på en eller annen måte er revolusjonerende når de ikke gjør noe, og at det er akseptabelt å betale store summer for null, niks og nada. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Endelig en anmeldelse som gir spillet det det fortjener! Jeg ser et spill som er selvtilfreds, som lener seg tilbake og spiller de samme visene om igjen, og som trekker på smilebåndet når kontoutskriften kommer. Midt i blinken! Latsabber hele gjengen. Lenke til kommentar
neppestad Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Med en ny graffikmotor hadde mw3 blitt 10 ganger bedre 2 Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Blir CS3 like bra tro? Endret 8. november 2011 av Glavalavala Lenke til kommentar
triklomazi Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 gamespot: 8.5 IGN: 9 Gametrailers: 9.3 noe som ikke stemmer her ... hehe Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er det ikke bra at Battlefield får skryt i en CoD MW3 annmeldelse? Ante meg at MW3 ikke kom til å bli noe spesielt. Men det ante meg ikke at noen ville tørre å gi det en "ekte" score. Kongen er død, lenge leve den nye kongen! 1 Lenke til kommentar
hmmmmmmmmmmm Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 jeg er helt ny til fps og sist var cod som jeg ikke likte pga. det var mye musejokking og for de som likte å beherske ultra høy sensivitet på musa, eller de som campet som vant spillet. Ble så overasket over bf3 hvor sosialt det er fra rank 1 eller 30, nye eller veteran så har alle noe å bidra med i et game. Utenom de sure pilotene som sitter på spawn point halve spillet og sutrer fornærmet på chatten at en mindre god har "kapret" flyet til tross for at denne personen også har betalt for hele spillet. Jeg gledet meg sykt til mw3 også, men ble noe betenkt og skuffet over anmeldelsen, får inntrykket av at multiplayer delen fremdeles henger tilbake fra cod ?, det å beherske joysticker, mus etc. er noe jeg allerede ble lei av på comandore/amiga sine tider. Enspiller delen på black ops. var iallefall veldig bra. Så kan ikke forstå at ikke mw3 skal være bra det også inkl. multiplayer. 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Med en ny graffikmotor hadde mw3 blitt 10 ganger bedre Tja mulig, men savnet mitt heller mer mot FarCry 1 , Crysis 1 (de første brettene) der vi fikk total frihet til å traske rundt og løse oppgavene\oppdragene på din egen måte. Noe som gjordet at jeg spilte de om og om og om og om igjen. Med konsoll FPS er det ofte bare A til B - cutscene - A til B osv, ofte kjedeligere i mine øyne samt poenget med å spille det på nytt forsvinner litt da nøyaktig det samme skjer igjen. Endret 8. november 2011 av simalarion 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå