sceeZer Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 dette kommer kanskje til å virke litt rart men jeg føler MW3 er identisk med MW2 bortsett fra at det er litt dårligere på alt (med tanke på multiplayer). mappa er så kaotiske og små at du kommer i kamp hver 3 sekund. alle mappa føles litt som rust på MW2. clusterfucks, med andre ord. utrolig nok har de også klart å dra med seg laggen fra black ops. hadde aldri noe problem med lag i MW2 utenom dårlig host men som kjent var ikke black ops veldig godt optimalisert for PC og lagga ganske ille, noe som også skjer i MW3. merkelig at MW3 funker dårligere enn MW2 selv om de har identisk grafikk.... en ting skal MW3 ha. det fikk meg til å spille MW2 noen timer igjen og hadde det ganske morsomt 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Pluss: Gode menyer, enkelt å spille med venner, mange gamemodes og m ange muligheter i MP. Minus: LYD!, grafikken som er noe utdatert, kartene i multiplayer er jo kjempesmå og spawninga helt utrolig dårlig. Dette var skuffende. Jeg synes gamer.no anmelder var noe snill. Mw2 er bedre, det har noen fete maps også Lenke til kommentar
migestian Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Lydkarakterer Battlefield 3: 10 Modern Warfare 3: 1 Jeg liker begge spillene men herregud så elendige lyder det er i MW3 Min lydkarakter Battlefield 3: 10 Modern Warfare 3: 9 Våpen lydene i MW3 er mye bedre en BF3 Hæææææææææ! Våpenlydene er bedre i MW3 en i BF3... Det utsagnet skjønte ikke hjernen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå