Arinomi Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Hei! Jeg har nettopp begynt å spille LOTRO og lurer på om noen vil spille/chatte med meg. Norske kinships er også interessant. Jeg har en Elf Hunter på Gilrain og heter Morthranvir. Ta kontakt om du vil! Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg har også nettopp begynt å spille, men spiller ikke så mye. Hadde vært hyggelig å ha noen å spille med ja Tror jeg tidligere har spilt på Imladris, men det skal vel være mulig å endre. Tror jeg heter Guniel, men husker ikke sånt i hodet. Jeg er level 11 akkurat nå, og har også en Elf Hunter Skal logge meg på Gilrain neste gang jeg spiller Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Tips; Endar server har ett helnordisk kin; Yggdrasil. Ellers er jeg i Heroes of Eriador- som er genialt Spiller dersverre ikke mye lenger da. Men men, tips om du vil ha ha mye nordmenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå