venomzorg Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 jeg husker det var et bilspill jeg spilte for en ca 10 år siden som var utrolig arti. jeg ser det for meg i hodet men aner ikke hva det heter. det var ganske tegneserie aktig og hele greia var at man valgte mellom masse forskjellige typer biler som hadde egne egenskaper. jeg husker spesielt at man kunne være en gul buss som var treg som juling. tror også det var en blå beetle? også kjørte man løp rundt på baner og tror det var hopp og noe "boost" greier som man brukte også måtte det lade seg opp. kamera vinkelen var rett ovenifra så man så alle bilene man kjørte mot og. dette er kanskje dårlig forklart men er ikke lett når jeg bare har det i hodet, noen som har noen ide at all? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) http://www.google.no/search?q=ignition+game&hl=no&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=cIi4TrqMDMrN4QTY1MS3CA&ved=0CE8QsAQ&biw=1920&bih=965&sei=%20coi4TunqIJH24QSnkbWECA Bare hyggelig Kan forøvrig lastes ned *Her* Endret 8. november 2011 av Sinnapels Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Spill ID, lurer du på hva spillet heter? Spør her Er en tråd for sånne spm Endret 8. november 2011 av Stoddart Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 kudos Sinnapels! ignition var det ja, laste ned asap =] Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Skulle til å skrive Ignition også. Utrolig artig spill =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå