AnonymDiskusjon Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Fikk ubeskyttet oralsex(er gutt) av en jente for ett og et halvt år siden. Ikke opplevd noen symptomer. Svir litt når jeg tisser kanskje en gang hver andre måned, men vet ikke om dette er relatert. Burde jeg ta en test? Postet av anonym: c38a662f357c24d6ab4dce9eec7b0f28 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 kan legge til at jeg ikke kom eller no, varte bare ett min kanskje. ett minuts dumskap Postet av anonym: c38a662f357c24d6ab4dce9eec7b0f28 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ett minutts dumskap har ingen ting å si. Det du beskriver er ingen symptomer på kjønnssykdom. Og ingen (kjønns)sykdommer har vel så lang inkubasjonstid som 1,5 år, meg bekjent. Du er trygg, vil jeg påstå. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er nok ikke noe å bry deg med....men er du usikker kjøp en piss beholder på apoteket. Reis så til et lege kontor og lever urinen og si du vil sjekke den for klamydia eller kjønnssykdom. Viktig at den første urinen når du våkner blir samlet i beholderen da det vil være mest bakterier i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå