Notinuse Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hei! Vi er en gruppe personer som ønsker å komme i kontakt med andre MW3 gamere på PC. En gruppe på FB har blitt opprettet og servere vil komme veldig snart. Vi trenger også derfor par admins til å gjerne hjelpe til med å få gruppen til å vokse større. Vi er godt voksne og vil helst at admins er over 20, men ingen krav. Ellers er alle hjertelig velkommen med ønsker og forslag. Det er vel alt jeg ønsker å informere om nå og resten tar vi etterhvert. http://www.facebook.com/Modernwarfare3NORGE epost direkte: [email protected] Eller legg igjen et svar her. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ser for meg at dette kan være spennende. Mulig å ta en prat over vt,mumble,skype etc i ettermiddag? : ) Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Hei! Tar kontakt med deg på PM's. Lenke til kommentar
iHenrik Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hei! Tar kontakt med deg på PM's. Fortsatt på jakt? Har dere noe reqs? Jeg er bare 16 tho(17 i feb), K/D på 1.6, Rank 64 - 1 Prestige. Spiller for og ha det gøy, tar det ikke sånn "utrolig" seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå