Gnurk! Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Får man 1400kr/dagen for å sitte inne? utgangspunktet er jo "sparte penger er tjente penger" i uttalelsen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Fått en sur bot på 4200 pga brutt trafikk regel, men jeg har ikke jobb, og har ikke mulighet for å skaffe penger på noen som helst måte. Hva skal jeg gjøre? Dersom jeg ikke betsler blir det bare puringer, og jeg går skole og bor i en liten by på landet med 0 jobb for en på 19 år uten noe ferdig utdanning. Hvor kan jeg få skaffet penger? Låne av foreldre eller bekjente er utelukket, låne penger gjør bare ikke. Gidder ikke levepå forskudd. Ta kontakt med lokalt Lensmannskontor og vær ydmyk - mange bedritne ting kan endre seg hvis man tar den omveien (erfaring)! Good luck!! Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Du kan dele boten inn i f.eks 10 avdrag. En rask telefon så har du ordnet det. 420 kr i mnd burde du klare med tanke på at du har råd til å betale bensin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå