Mr. Pants Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 My flashlight is ready! Bare noen få dager igjen nå. Får håpe at både American Nightmare og PC-versjonen av Alan Wake selger såpass bra at Remedy får råd til å lage en direkte oppfølger til 1'ern. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Er stor sannsynlighet for at jeg skal anmelde spillet for xboxlife nå. Håper bare Remedy ikke har fjernet den fantastiske følelsen fra Alan Wake. Komer nok til å kjøpe spillet senre (har jeg bestemt), men det blir nok lenge til. Aldri spilt Alan Wake før jeg kjøpte det til PC for 2 dager siden. Det er "nesten" eller .... jeg vil og har veldig lyst å kalle det revolusjonerende. Atmosfæren i spillet er noe av det mest råeste jeg har opplevd og i kombinasjon med gameplayet dem har fått til gjør det hele storslagent. Har ikke gjennomført det enda men mest minneverdige hittil har vært politijakten på meg selv hvor jeg tilslutt står oppe i et tårn og skuer over flere mil med åpen skog, fjell og terreng mens politiet sliter med et ukjent monster av store dimensjoner. Rimelig sikker på at dette er det beste skrekk/eventyr spill jeg har spilt, selv om Uncharted står høyt på listen så har jeg aldri hatt det så morro som i Alan Wake. Helt enig! Har runnet spillet 3 ganger på Xbox, men et eller annet med spillett gjør det så bra at jeg kan spille det flere ganger. Gleder meg enormt til en Alan Wake 2 eller hva det enn er oppfølgeren skal hete. Remedy har nådd toppen av lista på mine favorittutviklere med Alan Wake etter at CryTek skuffet sykt med Crysis 2. Endret 18. februar 2012 av fantomena Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Remedy har nådd toppen av lista på mine favorittutviklere med Alan Wake etter at CryTek skuffet sykt med Crysis 2. For ikke å snakke om de fantastiske Max Payne-spillene. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Spillet ligger ute. Laster ned nå. 1,33GB. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Herlig med de nye våpna. 10 min inni. Elsker det. Fremdeles gode Alan Wake-følelsen. Hørte en Kasbian-låt nettopp på spillet. Endret 22. februar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Tonight my fleshlight is going to get some action! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Har nå rundet det og til og med funnet alle manuskriptene. Jeg var redd utviklerne skulle pøse på med fiender siden det skulle bli mer actionorientert, men heldigvis gjorde de ikke det. Det føles faktisk som det var mindre fiender i dette enn i AW. Grafikken var flott og gameplayet like bra som AW. Også kult at du kan velge om du vil ha kameraet på høyre eller venstre side. I AW var du tvunget til å ha det på venstre side. Det jeg føler trekker ned er vanskelighetsgraden, som er altfor lett. Jeg døde ikke en eneste gang og var heller ikke i nærheten av det. Det føles også veldig resirkulert. Men for 1200MPS var det en fin opplevelse. Det gjorde også at jeg fikk lyst til å spille AW igjen, så lurer på om jeg skal kjøpe det på Steam. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hørte spillet var nesten like langt som originalen. Imponerende for bare 1200 points. Bare synd ingen bryr seg særlig om spillet, bortsett fra sulteforede pc spillere. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Kjøpte det faktisk nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Likte spillet godt. Følte storyen var like lang som en episode i Alan Wake, litt lengre. Likte også at spillet var en spinoff enn canon. Action-moden ga spillet litt ekstra, og jeg liker det etter å ha prøvd 2-3 runder av det til nå. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Tonight my fleshlight is going to get some action! Hehe, måtte le der. Rart jeg ikke så det før nå :!: Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Haha. Digger utfordringen med action-moden. Fint at du faktisk fikk noe for å samle alle manuscriptene i story`en. De boksene med våpen ligger også på banene i action-mode. Mange er utrolig nice å ha, som f. eks combat shotgun, magnum o.s.v. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Runna det nettopp. En veldig bra spin-off fra Alan Wake universet. Historien var bra til å være et arkade spill for skarve 1200 MS poeng. Blir nok ikke å prøve horde modusen (Fight till Dawn) enda med tanke på at jeg har flere spill å gå igjennom, men den skal nok testes også. Likte derimot ikke att repetisjonen. Spillet var bra, men ikke Alan Wake bra. American Nightmare fokuserer på et større publikum med mer fast paced gameplay. Blant annet brukes lommelykta veldig kjapp til på å bli full med strøm igjen. Likte også svært godt de nye våpnene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå