foenix Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Jeg får sperret for åpning og flytting av en komprimert fil fra tilsendt mail. Hvordan kan jeg fjerne denne sperren? I windows hjelpeprogram foreslås dette: --------------- "Hvis du er sikker på at du stoler på denne filen og vil åpne den, følger du instruksjonene nedenfor." Lagre filen på datamaskinen. Klikk Start, Min datamaskin, og gå til filen du lagret. Høyreklikk filen du lagret, og klikk deretter Egenskaper. Klikk Fjern blokkering nederst i dialogboksen. ------------------ Problemet er bare at dialogboksen ikke inneholder denne muligheten. Endret 7. november 2011 av dagfinn99 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Du skal finne et valg under sikkerhet i mailprogrammet som gir deg mulighet til å oppheve blokkeringen. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Jeg klarte det nå den lot seg installere da jeg fjernet denne blokkeringen. Takk for hjelpen. Endret 7. november 2011 av dagfinn99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå