Anubisman Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hei, skal spørre kort og godt Faren min skal til USA, og tror jeg heller vil ha Samsung Galaxy S2 (i9100) istedenfor iPhone 4s Vet prisen på iPhone 4s, men finner ikke ut prisen til Samsung Galaxy S2 (i9100), ei heller om den kommer uten CDMA og without contract slik at den fungere i Norge. Har litt dårlig tid, så håper på raske svar Takk på forhånd Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 I USA har hver operatør fått laget sin egen versjon av SGS2, så det er nok vanskelig å skaffe den internasjonale utgaven uten SIM-lås. Lenke til kommentar
Anubisman Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 hmmm, det visste jeg ikke, noen flere som vet noe om dette? Lenke til kommentar
fjoes Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Mener å ha lest at den ikke heter Samsung Galaxy S2 i USA. Men husker ikke hva den heter da... http://en.wikipedia.org/wiki/Samsung_Galaxy_S_II Sprint sin versjon heter : Samsung Epic 4g Lenke til kommentar
Anubisman Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Så det er ikke noe vits for faren min å lete etter den telefonen, ettersom den mest sansynligvis ikke kommer til å være kompitabel i Norge, eller er det bare slik at den har et annet navn? Etc vise et bilde av den og si "without contract and CDMA" ? takk for svar btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå