Kjell Arne Stava Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 En liten tur innom skomakeren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Dette likte jeg, men ergrer meg over at du ikke har fått med hele bordet og sålemaskinen i forgrunnen. Jeg mener det var noe slikt det hetet, fatter'n hadde en slik. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Takker så mye Erik, ja jeg skulle nok godt litt tilbake her så jeg hadde fått med alt utstyret , kan det vere skohest det heter eller, kanskje noe andre der ute som vet dette? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det er jo en skam at jeg som bor noen hundre meter unna dette museet, aldri har vært innom. men nå fikk jeg lyst til å ta en tur Flott bilde med mange herlige detaljer Liker etterbehandlingen din som har fått fram den fine strukturen i dette miljøet Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Det er jo en skam at jeg som bor noen hundre meter unna dette museet, aldri har vært innom. men nå fikk jeg lyst til å ta en tur Flott bilde med mange herlige detaljer Liker etterbehandlingen din som har fått fram den fine strukturen i dette miljøet Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Ja det må jeg si er en skam ja, og du bor ikke “noen” hundre meter fra museet, jeg vil tippe hundre meter maksimum he he, ja men nå blir det vell orden på dette, jeg forventer en serie museums bilder fra deg nå i nærmeste fremtid, tusen takk for kommentaren Wasco Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Gamle minner i et skarpt og fint bilde, men det mangler litt nederst. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 En meget vakker tone og farger i bilde,topp bilde i sin helhet,skulle det vert noe,tror eg ville tatt bilde fra en litt lavere vinkel,litt seint nå det kanskje? Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Etter og ha lest nedover,rekner eg med det blir litt konkurangse mellom deg og Wasco nå!!he he Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Flott struktur og fine detaljer du har fått frem her. Litt synd med den avkuttede nedre del. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Gamle minner i et skarpt og fint bilde, men det mangler litt nederst. Takker så mye Torhild Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Ja jeg håper på at jeg fikk fyrt han opp slik han kommer med noen bilder fra museet i nærmeste fremtid he he, Takker så mye for kommentaren Tor Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Takker så mye for kommentaren Morten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg